Tuoreimmat arvioinnit

Antti

Pidin, työhöni uusia työkaluja, riittävän konkreettinen

Koulutukseen osallistunut

"Itsearvioinnit ja testit, joista sain palautetta, olivat tosi hyödyllisiä."

Koulutukseen osallistunut

Tykkäsin kurssin konkreettisuudesta, että kerrottiin esim. käyttäjähaastattelun tai suunnittelun vaiheita siten, kuinka niitä oikeasti työelämässä tekisi.

Työelämän täydennyskoulutukset – koottuna yhteen!

Kaikki koulutukset yhdessä paikassa

Olemme koonneet yhteen tuhansia koulutuksia yli 130:lta koulutusta tarjoavalta taholta. Olemme Suomen suurin yksityinen osaamisen kehittämisen ja koulutusten hakukone. Tavoitteenamme on auttaa sinua löytämään sopiva koulutus omaan tai yrityksesi tarpeisiin.

Tiedämme, että sopivan koulutuksen löytäminen voi olla toisinaan vaikeaa. Tarjontaa on paljon, ja valinnanvaikeus voi iskeä. Sivustollamme koulutukset on jaoteltu eri koulutusaloihin, jotta sinulle sopivan koulutuksen löytäminen onnistuisi mahdollisimman vaivattomasti. Haluamme tehdä valinnasta ja vertailusta sinulle helppoa, vaivatonta ja nopeaa.

koulutus.fi:n laajasta tarjonnasta löydät alasi asiantuntijoiden tarjoamia koulutuspalveluja.

Täydennyskoulutus on yrityksille tärkeää

Tiedämme, että täydennyskoulutus on tärkeää kaikentyyppisille organisaatioille. Alalla kuin alalla kohtaamme muutoksia, jotka vaativat mukautumista ja uusien asioiden haltuunottoa. Satsaus työntekijöiden osaamiseen on sijoitus paitsi organisaation menestykseen, myös sen työntekijöiden hyvinvointiin.

Koulutus ei ole tärkeää vain organisaatioille, vaan myös yksittäiselle ihmiselle. Kouluttautuminen tukee henkilökohtaista kehittymistäsi ja mahdollistaa sinulle uuden oppimisen. koulutus.fi on olemassa muun muassa siksi, että et missaisi tarjolla olevia mahdollisuuksia – ja jotta voisit löytää osaamistasi vahvistavaa täydennyskoulutusta.

Etkö löydä etsimääsi?

Puuttuuko koulutus.fi:stä jokin tietty koulutusorganisaatio tai koulutus? Ota meihin rohkeasti yhteyttä! Pyrkimyksenämme on tarjota mahdollisimman kattava koulutusten hakusivusto, ja otamme mielellämme vinkkejä vastaan.

Onnea koulutusjahtiin!
koulutus.fi:n tiimi

Luotettava kumppani -jäsenyys kertoo, että toimimme avoimesti ja huolehdimme lakisääteisistä velvollisuuksistamme.

Tilaa uutiskirjeemme
Saat koulutusvinkkejä, tarjouksia ja uutisia suoraan sähköpostiisi.
Kirjaudu sisään