Työelämän kurssien ja aikuiskoulutusten hakuportaali

Koulutus.fi ja sivuston kurssitiedot

Koulutus.fi on työelämän kurssien ja aikuiskoulutusten haku- ja tietopalvelu. Koulutus.fi ei itse järjestä sivustolla esiteltyjä koulutuksia ja kursseja, vaan kerää tietoa muiden tarjonnasta yhdelle sivustolle.

Koulutuksenjärjestäjät tarjoavat kurssitiedot ja tarkistavat niiden oikeellisuuden. Koulutus.fi vastaa puolestaan kurssien kategorisoinnista sivuston koulutuskategorioiden alle.

Mitä tietoa tarvitset päätöksentekosi tueksi?

Pyrimme esittelemään kurssit koulutus.fi:ssä siinä muodossa, että sinä sivuston käyttäjänä löydät kaiken tarvitsemasi tiedon voidaksesi valita sinulle/alaisillesi sopivan kurssin tai koulutuksen.

Puuttuuko koulutus.fi:stä mielestäsi jokin olennainen tieto? Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia ja ideoita sivuston kehittämiseksi. Ota meihin yhteyttä ja kerro, mistä haluaisit lisää tietoa: info@koulutus.fi.

studentum.fi
Tilaa uutiskirjeemme
Saat koulutusvinkkejä, tarjouksia ja uutisia suoraan sähköpostiisi.