Koulutus.fi palvelee koulutuksen tarjoajia

Autamme kouluttajia tavoittamaan koulutusten ostajat

Koulutus.fi auttaa koulutuksentarjoajia tavoittamaan ne henkilöt, jotka hankkivat koulutuksia niin yksityisellä kuin julkisella sektorilla. Palvelumme kautta myös yksittäiset työntekijät, yrittäjät ja työnhakijat löytävät tarvitsemansa koulutukset. Voit pyytää lisätietoja Koulutus.fi:hin liittymisestä alta.

Tästä näet listan Koulutus.fi:ssä mukana olevista kouluttajista

Neljä syytä näkyä Koulutus.fi:ssä

1. Markkinointia 24/7

Koulutuksista haetaan tietoa ympäri vuorokauden.

2. Oikea kohderyhmä

Tavoitamme yrityksiä ja työelämässä olevia henkilöitä ja käytössämme on laaja jäsenrekisteri.

3. Asiakaslähtöisyys

Autamme asiakkaidemme esittelyiden ja kampanjoiden suunnittelussa ja toteutuksessa.

4. Mitattavuus

Markkinointituloksista ja yksittäisistä kampanjoista teemme tarkat tilastoyhteenvedot.

Koulutus.fi palvelee koulutuksen tarjoajia
Täytä alla oleva lomake ja selvitämme, miten Koulutus.fi voisi parhaiten auttaa teitä ja organisaatiotanne tavoittamaan koulutuksianne etsivät. Voit myös soittaa numeroon +358 40 080 57 11.
This field is used for controlling automatic form submits. Please leave it blank:
Toimitamme lisätietoja lomakkeella oleviin yhteystietoihin. Emme luovuta yhteystietoja eteenpäin.