Kuusi mielenkiintoista kurssia, jotka voit suorittaa kätevästi kotoa

Arjen vilinässä voi olla haastavaa löytää aikaa opiskelulle tai osaamisen laajentamiselle. Onneksi nykyteknologia mahdollistaa etäopiskelun. Mitä uutta sinä haluaisit oppia?

Etäkoulutus

Arjen vilinässä voi olla haastavaa löytää aikaa opiskelulle. Vaikka uuden oppiminen kiinnostaisi, voi luokkahuoneopetukseen ennättäminen olla monelle täysin mahdotonta. Onneksi nykyteknologia mahdollistaa etäopiskelun: etäopiskelu verkon kautta on simppeli keino suorittaa erilaisia opintoja joustavasti mistä tahansa. Opinnoissa voi usein myös edetä oman aikataulunsa mukaisesti.

Jos etäopiskelun mahdollisuudet kiinnostavat, jatka lukemista! Koulutus.fi listasi alle kuusi koulutusta tai kurssia, joiden avulla voit alkaa laajentaa osaamistasi, vaikka heti tänään.

1. Coaching ja ohjaus – pätevöidy valmentajaksi tai kouluttajaksi

Toisten ihmisten valmentaminen on vaativaa ja jännittävää työtä, mutta onneksi tarjolla on rutkasti erilaisia koulutuksia, jotka valmistavat coaching-tehtäviin. Coaching- ja ohjauskoulutuksia löytyy monipuolisesti eri aloille terveydestä liiketoimintaan ja elämänhallinnasta henkilöstöjohtamiseen. Oletko kiinnostunut erilaisista valmennuskoulutuksista, mutta olet liian kiireinen osallistumaan opetukseen? Etäkurssi voi olla erityisen sopiva vaihtoehto sinulle!

Etänä suoritettavat coaching-koulutukset

2. Johtajuus – kasva paremmaksi johtajaksi

Johtajalla on aina tilaa kehittyä, mutta usein myös niukasti ylimääräistä aikaa. Juuri siksi verkkomuotoinen koulutus soveltuu johtaja-asemassa työskenteleville. Inspiraatiota ja uusia näkökulmia kaipaaville suosittelemme erilaisia johtajuusohjelmia. Konfliktinhallinnan kurssit sen sijaan valmistavat haastavien tilanteiden selvittämiseen, ja tarjolla on myös kursseja esimerkiksi projektien tehokkaaseen johtamiseen. Olitpa sitten tuore toimitusjohtaja tai pidemmän linja pomo, voi johtajuuden verkkokurssi olla ennenkuulumattoman antelias roolillesi.

Kaikentyyppiset johtajuuden etäkurssit

3. Henkilökohtainen kehitys – opi johtamaan itseäsi

Keskittymiskyvyn hallinta, tehtävien priorisointi ja aivoystävällinen työskentely ovat kaikkia mietityttäviä teemoja työnkuvasta riippumatta. Haluaisitko oppia lisää itsesi johtamisesta, tuloksellisesta työskentelystä tai keskittymisen fokusoimisesta? Henkilökohtaisen kehityksen kursseja pystyy suorittamaan erityisen kätevästi etänä, istuit sitten mökkilaiturilla tai kotisohvalla viltin alla.

Henkilökohtaisen kehityksen etäkurssit

4. Kielet – tutustu maailman kieliin kotoa käsin

Globaalissa maailmassa kielitaito on aina kovaa valuuttaa. Kieliä osaamalla pystyt luomaan yhteyksiä ihmisiin, kommunikoimaan vieraissa kulttuureissa ja erottautumaan työnhaussa. Haluatko hioa englannin taitojasi ennen kesän reissua Lontooseen? Tai ehkä haluat varmistaa ruotsin kielioppia, kun sukulaiset tulevat vierailulle länsinaapurista? Voit mennä myös ammattiryhmäkohtaiselle kielikurssille erottautuaksesi massasta työmarkkinoilla. Kehitä kielitaitoasi ilman, että sinun täytyy poistua kotoasi!

Etänä suoritettava kielikurssitarjonta

5. Informaatioteknologia – hallitse erilaisten tietokoneohjelmien käyttö

Tarvitsetko kertausta Excelin tai PowerPointin kanssa? Haluaisitko oppia jakamaan tiedostoja pilveen tai onko sähköpostin käytössä haasteita? Verkkokoulutukset mahdollistavat itsenäisen ja tehokkaan tavan opetella erilaisten ohjelmien käyttöä. Sinun ei tarvitse edetä muiden oppilaiden vaatimusten mukaan tai matkustaa pitkälle luokkahuoneopetukseen! Etäkoulutusten valikoimasta löytyy eritasoisia koulutuksia, kuten perustason ja syventävän osaamisen kursseja.

ICT-etäkoulutukset

6. Hyvinvointi – ehkä kaikista tärkein kehityskohde

Kiinnostaako sinua liikunta, stressinhallinta tai mindfullness? Hyvinvointialan koulutukset tulevat olemaan entistä tärkeämpiä, sillä tutkimusten mukaan noin joka kolmas työssäkäyvä kokee stressin, huolen tai pelon tunteita liittyen työhönsä. Koulutus.fi:n kurssitarjonnasta löytyy vaihtoehtoja oman tai toisten hyvinvoinnin kehittämiseen. Opiskele kätevästi oman aikataulusi ja jaksamisesi puitteissa!

Hyvinvointialan etäkoulutukset

Oletko kiinnostunut etäopiskelusta, mutta etsit jotakin muuta kuin edellä esitettyjä koulutusvaihtoehtoja?

Tutustu kaikkien alojen verkkokurssitarjontaan tästä!