Tuliko luvattua liikoja CV:ssä? Näillä kursseilla korjaat tilanteen

Ei hätää! Katso vinkkimme ja pelasta itsesi ikäviltä tilanteilta.

"Mutta... Kaikkihan kaunistelevat CV:tään?"

No, on se ainakin yleisempää kuin voisi kuvitella! Svenska Dagbladetin mukaan lähes joka viides ruotsalainen on valehdellut CV:ssään ja ottanut samalla tietoisen riskin kiusallisista seurauksista. Jos olet itse syyllistynyt samaan tai muutoin kaipaat lisää työkaluja työkalupakkiisi, voit huokaista helpotuksesta. Koulutus.fi:stä löydät nopeasti ne kurssit, jotka voivat pelastaa sinut ikäviltä tilanteilta töissä.

Excel

Eikö tunnukin siltä, että suurin osa toimistotöistä tuo mukanaan ennemmin tai myöhemmin tarpeen käyttää Exceliä eli Microsoftin monipuolista taulukkotyökalua? Itse asiassa Excel on uskomattoman tehokas ja hyödyllinen työkalu, jos sitä osaa käyttää oikein. Vain muutaman päivän Excel-koulutuksen jälkeen hallitset taidot, joita tarvitset tehdäksesi vaikutuksen Excel-taidoillasi tulevassa työpaikassasi.

» Katso kaikki Excel-kurssit täältä

Photoshop

Useat työt markkinoinnin ja viestinnän alueilla vaativat tänä päivänä, että hallitset vähintään perustaidot Photoshopin käytössä. Oletko jälleen yhden epäonnistuneen työnhakuprosessin jälkeen todennut, ettet tule saamaan tavoittelemaasi työtä vain tämän kirotun ohjelman vuoksi ja päättänyt lisätä Photoshop-osaamisen LinkedIn-profiilisi taidot-osioon? Sinulla voi olla profiilisi mukaan jopa edistyneet Photoshop-taidot, vaikka et ole edes avannut ohjelmaa. Älä huoli, tähänkin "erheeseen" löytyy ratkaisu muutamassa päivässä! Kouluttautumalla tuot taitosi LinkedInissä luvatulle tasolle.

» Katso kaikki Photoshop-kurssit täältä

Talous / Taloushallinto

Et varsinaisesti valehdellut taloushallinnon tai taloustieteen opiskelusta, mutta kuinka paljon sitä oikeastaan muistaa opinnoistaan enää useamman vuoden jälkeen? Niinkin laaja aihe kuin talous voi olla hankala hallita tai oppimäärää kertailla. Vaikka sinulla olisi arvostettu tutkinto, joka osoittaa, että olet opiskellut talousaiheita, voi tuntua hieman horjuvalta, kun näitä taitoja sovelletaan todellisuudessa työelämään.

Olet ehkä aloittanut uuden työn kirjanpidon parissa, mutta tilit sekoittuvat mielessäsi kovin helposti tai ehkä luit joskus yritystaloutta, mutta et kuollaksesikaan nyt muista, mikä se SWOT-analyysi olikaan. Huolimatta siitä, mikä aihealue kaipaa preppausta, löydät apua talousaiheiden kouluttajilta, jotka löydät Koulutus.fi:stä!

» Katso kaikki talous- ja rahoitusalan koulutukset

Trukkikortti

Oletko jo saanut työpaikan kerrottuasi, että olet luvansaanut trukkikuski? Ei hätää. Vain kolmen päivän kestoisella koulutuksella saat kurssitodistuksen, joka antaa pätevyyden ajaa yleisimpiä trukkimalleja koko Suomessa!

» Katso kaikki trukkikorttikurssit

Projektinjohtamiskoulutus

Oletko kuvaillut työhakemuksessasi, kuinka edellisessä työpaikassasi vastasit lukemattomista projekteista, kun todellisuudessa oikeastaan vain keitit kahvia? Projektipäällikön peruskoulutus voi olla pitkäkestoinen, mutta olemassa on myös  lyhyempiä koulutuksia. Projektinhallinnan ja -johtamisen alueella on mahdollista suorittaa erilaisia ​​tutkintotodistuksia ja sertifikaatteja, joita voit ylpeänä esitellä koulutuksen jälkeen ja antaa potentiaaliselle työnantajalle konkreettisen todistuksen projektiosaamisestasi.

» Katso kaikki projektinhallinnan koulutukset

Esimieskoulutus

Oletko liioitellut johtamiskokemustasi? Pomona toimiminen on stressaavaa jo itsellään, ja epäpätevänä se voi olla todella kovaa. Onneksi nykyään on saatavilla laaja valikoima räätälöityjä kursseja sinulle, jotka olet tai tulet pian olemaan uudessa esimiesroolissa. Parin päivän koulutuksen jälkeen et vain tunne itseäsi turvallisemmaksi uudessa roolissasi, voit myös keskittyä loistamaan siinä.

» Katso kaikki esimieskoulutukset

Kielet

Okei, tämä on ehkä hieman haastavampi tilanne. Jos etsit työtä esimiehenä pariisilaisessa konttorissa etkä puhu sanaakaan ranskaa, voidaan sanoa, että tilanne on hieman karannut käsistä. Mutta – tilanne ei ole edelleenkään mahdoton! On olemassa kursseja, joille voit osallistua etänä tai mikset hyppäisi mukaan intensiivikurssille. Sen kanssa pystyy varmasti tulemaan toimeen, että sanasto on hieman suppeampi kuin mitä lupasit, mutta sinun on varmistettava, että työskentelet kovaa koulutuksen aikana, jotta vältät uuden työpaikkasi menettämisen.

» Katso kaikki kielikurssit

Valmistaudu osaamista kehittämällä

Se, ettei oikein tunne itseään päteväksi ennen työhaastattelua tai uutta työtä, voi aiheuttaa runsaasti tarpeetonta stressiä ja ahdistusta. Opi virheistäsi ja valmistaudu täydennyskouluttamalla itseäsi, jolloin työnantajat jahtaavat sinua karttamisen sijaan – ja sinä vältät mahahaavan. Win-win!