ChatGPT-koulutukset

Tekoälysovelluksesta apuväline

Mihin kaikkeen ChatGPT:tä voi oikein hyödyntää? Tutustu kohdennettuihin koulutuksiin ja valitse sinulle sopivin!

Usein kysytyt kysymykset

• ChatGPT on OpenAI:n luoma keskusteleva keinoälysovellus. Perustasolla ChatGPT toimii niin, että sille syötetään haluttu kysymys. Seuraavaksi se tulkitsee kysymyksen ja antaa sille opetetun datan perusteella asiaankuuluvan vastauksen.

• ChatGPT:tä on mahdollista kokeilla ilmaiseksi. Ilmaisversiossa on tosin omat rajoituksensa, kuten päiväkohtaiset rajoitukset viestien lähettämiselle.

• Kuka vain voi hyödyntää ChatGPT:tä monenlaisiin käyttötarkoituksiin, kuten automaattisiin chatbot-toimintoihin, sisällöntuotantoon ja tekstin kääntämiseen.

Lisää samankaltaisia