Pilvipalvelukoulutukset

Nämä taidot vievät pilviin ja yli

Haluatko kehittää sovelluksia ja palveluita pilveen? Tarvitsetko lisää osaamista jostakin pilvipalvelusta? Keräsimme yhteen kursseja ja koulutuksia aihealueelta. Kouluttautumalla varmistat, että sinulla on oikeat taidot hyppysissäsi!

Usein kysytyt kysymykset

• Pilvipalvelulla viitataan kokonaisuuteen, jossa organisaation sovellukset sijaitsevat fyysisten palvelujen sijaan skaalautuvalla pilvipalvelimella.

• Pilvipalvelut voidaan jakaa kolmeen pääluokkaan: SaaS (Software-as-a-Service), PaaS (Platform-as-a-Service) ja IaaS (Infrastructure-as-a-Service).

• Pilvipalvelujen toiminta perustuu hajautettuihin tietokonejärjestelmiin ja verkkoinfrastruktuuriin. Tiedostot eivät siis ole omalla tietokoneella tai yrityksen omalla palvelimella, vaan pilvipalvelun tarjoavan yrityksen palvelimella.