...

Etsinnässä koulutus Porista?

Pori on yksi Suomen suurimmista kaupungeista ja yksi lounaisista helmistämme. Vaikka "läpänheittäjiä" tästä rannikkokaupungista ja sen asukkaista tuntuu riittävän, on Pori vetovoimainen koulutuskaupunki, jossa sinäkin voit täyttää omat koulutustoiveesi ja -tarpeesi.

Täydennyskoulutusmahdollisuudet Porissa

Länsirannikon Koulutus Oy WinNovalta ja Satakunnan koulutuskuntayhtymä Sataedulta löytyy toisen asteen ammatillista perus-, lisä- ja täydennyskoulutusta. Aikuis- tai täydennyskouluttautujalle myös oppisopimuskoulutus on hyvä vaihtoehto.

Korkeakoulutusta Porissa tarjoavat Porin yliopistokeskus, SAMK ja Diak (sosiaali-, ja terveysalan sekä kirkon alan tutkinnot).

Porin seudun kansalaisopisto ja Porin kesäyliopisto tarjoavat kurssitarjontaansa erilaisille oppijoille ja eri tarpeisiin. Kouluttautujien saatavilla on myös useita paikallisesti tai valtakunnallisesti toimivia yksityisiä kouluttajia, jotka tuovat omaa osaamistaan lyhyempien kurssien tai koulutusohjelmien muodossa Poriin. Löydä oma koulutuksesi Porista suodattamalla hakutuloksia yllä!