...

Etäopiskelulla uutta osaamista

Etäkouluttautuminen on kasvattanut suosiotaan tarjoten joustavia mahdollisuuksia opiskeluun ja itsensä kehittämiseen. Etäopiskelu on hyvä vaihtoehto erityisesti silloin, kun työt, välimatkat ja tiukat aikataulut eivät salli säännölliseen opetukseen osallistumista.

Mitä on etäopiskelu?

Etäopiskelulla tarkoitetaan erilaisia opiskelun muotoja, jotka eivät edellytä paikalla oloa tietyssä koulutustilassa ennalta määrättyinä aikoina. Etäopiskeluun voi toki silti sisältyä selkeää aikataulusta. Esimerkiksi suorana lähetettävät etäluennot voivat vaatia osallistumista tiettyihin, ennalta määriteltyihin aikoihin.

Etäopiskelun avulla voi opiskella itselleen joko kokonaan uuden tiedon tai taidon, tai päivittää ja kehittää vanhaa osaamistaan oman alan täydennys- tai jatkokoulutuksessa.