MS Project projektinhallinnan apuvälineenä

Mikä on MS Project?

Microsoft Project on projektinhallintaohjelmisto, jonka toimintoja voi käyttää niin pienten kuin isojenkin projektien suunnitteluun ja hallintaan. MS Project tarjoaa työkaluja projektien aikatauluttamiseen, visualisointiin sekä suunnitteluun. Project toimii hyvin myös projektien yhteisöllisen suunnittelun työkaluna myös etätyössä.

Ms Project koulutuksia perusteista jatkokursseihin

Microsoft project koulutuksia löytyy perusteista jatkokursseihin sekä yhdistelmäkoulutuksiin, joissa Projectia opitaan hyödyntämään muiden Microsoft ohjelmien rinnalla. MS Projectin peruskursseilla käydään läpi Projcetin käyttöönottoa ja projektiasetusten määrittelyä. Jatkokoulutuksissa perehdytään syvällisemmin ohjelman ominaisuuksiin ja niiden räätälöintiin omiin tarpeisiin.

MS Project toimii tehokkaasti myös yhdessä muiden Microsoftin ohjelmien kanssa. Koulutustarjonnasta löytyy koulutuksia, joissa keskitytään projektinhallintaan hyödyntäen esimerkiksi Teamsin ja Power BI:n toimintoja Projectin rinnalla.

Miksi osallistua MS Project -koulutukseen?

Porjectin toimintojen hallitseminen tehostaa projektienhallinnan prosesseja. Projectin hallitsemisesta on hyötyä projektin koosta tai luonteesta riippumatta ja sen monipuolisista toiminnoista löytyy vaihtoehtoja lukuisiin tarpeisiin.

Project-koulutuksessa opit hyödyntämään ohjelman toimintoja asiantuntijan johdolla tehokkaasti ja oman työskentelysi tarpeet huomioiden. Koulutuksissa Projectin käyttöön tutustutaan vuorovaikutuksellisesti ja käytännönläheisesti, joten oppiminen on tehokasta.

Microsoft Project koulutuksia löytyy päivän mittaisita tehokoulutuksista kolmen päivän syventäviin kokonaisuuksiin. Koulutustarjonnasta löytyy sekä lähi- että etäopetuksena toteutettavia koulutuksia ympäri Suomea. Tutustu Koulutus.fi:n valikoimaan ja löydä itsellesi sopivin!

Lähteet: microsoft.com