...

Löydä täydennyskoulutuksesi Helsingistä

Helsingistä löytyy kiistatta Suomen monipuolisin täydennyskoulutusten tarjonta. Kannattaa siis lähteä kouluttautumaan kauempaakin! Pääkaunpunkiseudulla koulutukset tavoittavat suuren määrän ihmisiä, joten koulutuksia järjestetään määrällisesti paljon ja aiheiden kirjo on runsas. Helsingistä löydät todennäköisesti koulutuksen siitä hieman harvinaisemmastakin aiheesta, jota et kotipaikkakunnaltasi löydä.

Esimerkkejä Helsingissä järjestettävistä koulutuksista koulutusaloittain

Asiakaspalvelun koulutukset Helsingissä
Täältä löydät asiakaspalveluun liittyviä koulutuksia Helsingistä, aiheina esimerkiksi asiakaspalvelun johtaminen ja asiakaspalvelijan ääni puhelimessa

Henkilöstöhallinnon koulutukset Helsingissä
Täältä löydät henkilöstöhallintoon liittyviä koulutuksia Helsingistä, aiheina esimerkiksi HR-assistentiksi kouluttautuminen, henkilöarvioinnin kokonaisprosessi ja henkilöstöpäälliköksi kouluttautuminen.

ICT-ammattilaiskoulutukset Helsingissä
Täältä löydät ICT -koulutuksia Helsingistä, aiheina esimerkiksi Web intelligence -raportiointi ja tietovarastot osana kokonaisarkkitehtuuria -opiskelu.

Johtamisen koulutukset Helsingissä
Täältä löydät johtamisalan koulutuksia Helsingistä, aiheina esimerkiksi luovan työyhteisön johtaminen, ohjausryhmätyön tehostaminen ja talousraporttien tekeminen.

Tutustu myös organisaationen tarpeiden mukaan räätälöitäviin koulutuksiin, joita järjestetään niin Helsingissä kuin muuallakin Suomessa.