...

Kouluttaudu ja etene urallasi Kuopiossa

Kuopio on luonnoltaan kaunis ja elinkeinoelämältään menestyvä kaupunki, jonka kouluttautumis- ja opiskelumahdollisuudet ovat hyvät. Oli tähtäimessäsi sitten yliopisto, toiseen asteen ammatillinen oppilaitos tai ammattikorkeakoulu, Kuopiosta löydät sopivan oppilaitoksen. Kuopiossa toimii myös useita opistoja ja kesäyliopisto. Kuopiossa sijaitsevat seuraavat oppilaitokset (kuopio.fi):

• Itä-Suomen yliopisto UEF ja avoin yliopisto
  • Savonia-ammattikorkeakoulu ja avoin AMK
  • Humanistinen ammattikorkeakoulu
  • Savon ammattiopisto Sakky
  • Pelastusopisto
  • Kuopion konservatorio
  • Ingmanedu Kulttuurialan ammattiopisto
  • Pohjois-Savon opisto
  • Kuopion hierojakoulu
  • Snellman-kesäyliopisto

Täydennyskoulutukset Kuopiossa

Täydennys- ja jatkokouluttautuminen on tiivis osa menestyvän ammattilaisen työuraa. Niin alalla kuin alalla tarvitaan aika ajoin henkilökohtaisen kehityksen tueksi koulutusta. Koulutus.fi:n koulutushausta voit etsiä sopivaa täydennyskoulutusta Kuopion alueelta itsellesi, tiimillesi tai vaikkapa koko yritykselle.

Kuopiossa toimii useita yksityisiä asiantuntijakouluttajia ja koulutusyrityksiä, joilta löydät täsmäkoulutusta tarpeisiinne. Räätälöityjä koulutuspalveluita tarjoavat toimivat toteuttavat koulutukset tarpeitanne ja toiveitanne kuunnellen, haluamassanne paikassa!

Lähde: kuopio.fi