Koulutus Suomessa

Suomalainen koulutus kerää arvostusta maailmalla

Suomessa koulutusmahdollisuudet ovat laajat, ja kouluttautuminen on mahdollista läpi elämän. Laajasta koulutustarjonnasta löytyy jokaiselle jotain riippuen omista koulutustarpeista, kokemuksesta ja elämäntilanteesta. Esimerkiksi työelämän koulutus on nykypäivänä hyvin tärkeää kilpailukyvyn ylläpitämisen kannalta, sillä osaava työvoima on yksi tärkeimpiä edellytyksiä menestyksen kannalta. Alta saat tietoa koulutusmahdollisuuksista Suomessa. Mikäli et löydä etsimääsi, ota yhteyttä: info@koulutus.fi.
...

Koulutus Suomessa -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

koulutus Suomessa

Koulutus Suomessa sijoittuu maailman kärkisijoille

Koulutus on Suomessa maailman huipputasoa, ja suomalainen koulutus on kerännyt mainetta myös kansainvälisellä tasolla. Maamme sijoittuu korkealle esimerkiksi eri maiden oppimistasoa mittavissa PISA-tutkimuksissa ja koulutusmalliamme pyritään kopioimaan ympäri maailmaa.

Suomessa koulutusta arvostetaan huomattavasti ja nykyään pidetään tärkeänä kouluttautua läpi elämän. Enää ei ajatella, että pelkän tutkinnon opiskelu ja ammattiin valmistuminen riittävät kouluttautumisen saralla, vaan koulutus ja itsensä kehittäminen on tärkeää myös työelämässä. Suomen koulutusjärjestelmään kuuluvan koulutuksen lisäksi ihmiset osallistuvat paljon erilaisiin täydennys- ja aikuiskoulutuksiin sekä työelämän koulutuksiin.

Elinikäinen kouluttautuminen tärkeää menestyksen kannalta

Nykypäivänä koulutus on tärkeää niin työntekijän uran kuin yrityksen menestyksenikin kannalta, sillä yritykset tarvitsevat osaavaa ja ajan hermoilla olevaa henkilöstöä.

Jatkuva koulutus ja itsensä kehittäminen on olennaista maailman globalisoituessa, yritysten kansainvälistyessä ja teknologian kehittyessä huimaa vauhtia. Erilaiset työelämän koulutukset ja täydennyskoulutukset ovat nykyään hyvin suosittuja ja tärkeitä yritysten kilpailukyvyn ylläpitämisen kannalta.

Työelämän koulutusten laajasta valikoimasta jokaiselle löytyy jotain

Työelämän koulutukset ja yritysten henkilöstölle suunnatut koulutukset ovat yleensä ulkopuolisten ja yksityisten koulutustahojen tai konsulttiyritysten järjestämiä.

Koulutusvalikoima on huomattavan laaja, ja jokaiselle alalle löytyy oma koulutuksensa. Koulutus voi olla myös työn ohessa suoritettavaa tai täyspäiväistä, sen voi suorittaa itsenäisesti ja omaan tahtiin etäopintoina ja sen kesto vaihtelee muutamasta tunnista pidempiin, useita vuosia kestäviin koulutuksiin.