Ohjelmajohtamisen koulutukset

Ohjelmajohtaminen sopii suuriin ja strategisiin muutoksiin

Haluatko johtaa muutosta systemaattisesti ja tehokkaasti? Ohjelmajohtamisen koulutuksista saat apuja strategian toteuttamiseen ja hyötyjen johtamiseen. Ilmoittaudu mukaan!
Haullasi ei valitettavasti löytynyt yhtään tulosta, tee Uusi haku

Ohjelmajohtamisen koulutuksesta apua useamman projektin hallintaan

Suuret ja strategiset muutokset on usein hankala viedä läpi yksittäisinä tai erillisinä projekteina. Ohjelma on useasta projektista ja mahdollisista muista toimenpiteistä koostuva kokonaisuus, jonka tavoitteena on strateginen muutos ja merkittävät liiketoimintahyödyt. Ohjelmajohtamiskoulutus tarjoaa konkreettisia keinoja muutoksen koordinoituun johtamiseen.

Ohjelmajohtamisen koulutus antaa:

• kokonaiskuvan ohjelmajohtamisesta
  • tietoa ohjelmajohtamisen menetelmistä, käytännöistä ja periaatteista
  • tietoa kehitysohjelmista ja niiden erityispiirteistä

Ohjelmajohtamisen koulutukset sopivat esimerkiksi ohjelmapäälliköille ja -johtajille, osaohjelmien päälliköille tai ohjelmajohtamisen parissa työskenteleville.

Henkilöillä, joilla on jo aiempaa kokemusta ohjelmajohtamista on mahdollisuus osallistua myös Program Management Professional, PgMP -kokeeseen.

Lähteet: Suomen Projekti-instituutti, IIL Finland Oy