...

Asiakaskohtainen koulutus ottaa huomioon kouluttautujan tarpeet

Asiakaskohtaisten koulutusten tarkoitus on varmistaa, että yksilöt, ryhmät ja organisaatiot löytävät omia tarpeitaan vastaavan koulutuksen. Räätälöity koulutus mahdollistaa kouluttautujan/kouluttautujien toiveiden huomioimisen täysin eri tasolla kuin avoin koulutus.

Räätälöidyt koulutukset soveltuvat erityisen hyvin yritysten ja organisaatioiden koulutustarpeisiin, kun tarvitaan tietynlaista koulutusta isommalle ryhmälle.

Olemme koonneet tälle sivulle räätälöityjen koulutusten koulutustarjontaa. Koulutuksen nimeä klikkaamalla pääset tutustumaan tarkemmin koulutuksen sisältöön ja tarkempiin tietoihin. Yhteydenottolomakkeella voit ottaa suoraan yhteyttä koulutuksenjärjestäjään ja pyytää tarjousta räätälöidystä koulutuksesta.

Räätälöity koulutus toteutetaan sopimuksen mukaan

Räätälöidyn sisällön lisäksi on mahdollista räätälöidä koulutuksen laajuutta, kestoa, toteutusmuotoa ja hintaa. Koska asiakaskohtaisten koulutusten sisällöt eivät ole ennalta määrättyjä, vaihtelevat myös koulutusten hinnat koulutuksen laajuuden ja esimerkiksi osallistujien lukumäärän perusteella.

Voit pyytää tarjouksen haluamastasi koulutuksesta täyttämällä kunkin esittelyn alalaidasta löytyvän yhteydenottolomakkeen.

Asiakaskohtaisen koulutuksen lähtökohtana on, että koulutus toteutetaan sopimuksen mukaan joustavasti ja asiakaslähtöisesti. Asiakaskohtaisuus mahdollistaa paremmin myös pitkäjänteisen yhteistyön ja koulutuksen vaikutusten seurannan. Sisällöltään pätevä koulutus ei riitä, ellei koulutuksen keskeisiä sisältöjä pystytä jalkauttamaan osaksi koulutettavan jokapäiväistä työtä.

Monet kouluttajat tarjoavat asiakaskohtaisia koulutuksia

Usein avoin koulutus voidaan toteuttaa myös räätälöitynä kokonaisuutena. Mikäli koulutuksen sisältö kiinnostaa, voit ottaa koulutuksenjärjestäjään yhteyttä yhteydenottolomakkeella ja tiedustella, voitaisiinko koulutus järjestää asiakaskohtaisesti räätälöitynä.

Vastaavasti, jos koulutustarjonnasta ei tunnu löytyvän tismalleen tarpeisiisi vastaavaa koulutusta, voit tiedustella kiinnostavalta kouluttajalta mahdollisuutta sopivan koulutuksen järjestämiseksi. Asiakaskohtaisia koulutuksia järjestävät tahot ovat usein joustavia ja haluavat mahdollistaa koulutettavilleen parhaan mahdollisen koulutustoteutuksen.

Muut koulutusmuodot

Halutessanne voitte tutustua myös muihin sivustoltamme löytyviin koulutusmuotoihin:

Usein kysytyt kysymykset