Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Aava & Bang

Aava & Bang – Rakkaudesta kasvuun ja markkinointiin

Aava & Bang syntyi ajatuksesta tarjota yrityksille jotain, mitä perinteiset mainostoimistot ja konsulttiyritykset eivät pystyneet tarjoamaan kasvuhakuisille yrityksille – myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen aidosti strategisen kumppanin, joka haluaa ja osaa ottaa vastuuta myös strategioiden arkisesta toteutuksesta.

Aava & Bangin suuri unelma on tehdä suomalaisista maailman parasta markkinointikansaa. Tässä Aava & Bangin tukena on kasvumarkkinointi, joka on yrityksen kehittämä markkinoinnin ja myynnin johtamisen malli. Aava & Bang on mukana rakentamassa tulevaisuuden markkinoinnin osaamista erilaisten kasvuohjelmien, hankkeiden ja Kasvu Openin kautta.

Kasvuohjelmiin kuuluu mm. Virittämö-perheen ohjelmat keskittyen markkinoinnin valmentaviin rekrytointiohjelmiin, Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin valmennukseen sekä liiketoiminnnan uudistamisohjelma mm. yksinyrittäjille ja freelancereille. Lisäksi toteutetaan kansainvälistymisohjelmia eri toimialoille, johtoryhmävalmennusta strategisen markkinoinnin johtamiseen sekä yksittäisiä markkinoinnin kursseja ja tapahtumia. Aava & Bangin valmennusohjelmat ovat tunnettuja vuorovaikutteisesta ja energisoivasta valmennustyylistä, joka tukee markkinoinnin ammattilaisten verkottumista.

Aava & Bang pähkinänkuoressa

• Lähes 50 markkinoinnin ammattilaista
  • Toimistot ovat Jyväskylässä, Helsingissä ja Tampereella, palvellen asiakkaita ympäri Suomen
  • Perustettu vuonna 2005
  • Aava & Bangin asiakkaita ovat kasvunälkäiset pk-yritykset, joilla on jämäkkä kasvusuunnitelma ja halua panostaa markkinointiin
  • Laaja palvelutarjonta kattaa sekä sisäisen markkinoinnin kehittämisen että huipputason markkinointiviestinnän palvelut
  • Aava & Bang rakentaa jatkuvasti uusia työpaikkoja markkinoinnin kentälle kasvuohjelmien kautta
  • Aava & Bang on yksi Kasvu Openin perustajajäsenistä
  • Great Place to Work kilpailun pk-yritysten sarjan voittaja v. 2020
  • Vuosittain yli 150 asiakasta ja 600 projektia

Haluatko lisätietoa Aava & Bangin koulutusvalikoimasta?

Saat lisätietoa Aava & Bangin koulutuksista alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit myös kysyä lisätietoa suoraan kouluttajalta täyttämällä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Aava & Bang? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Aava & Bang

Ylistönmäentie 33