Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Webinaareja, keynoteja ja digimessut – tule maksuttomaan UpSkill-virtuaalitapahtumaan 3.–4.3.!

Dealing with Dissatisfied Customers (itseopiskelukurssi)

Acolad
Yhteenveto
Omaan tahtiin
35 EUR + alv 24 % (yht. 43,40 EUR)
Saatavilla
englanti
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus
Acolad

Dealing with Dissatisfied Customers (itseopiskelukurssi)

Haastavien asiakaspalvelutilanteiden hoitaminen hyvin vaatii taitoa. Opi, miten tyytymättömän asiakkaan kanssa kommunikoidaan englanniksi, kuinka kuunnellaan aktiivisesti, pahoitellaan vilpittömästi sekä kuinka ratkaisua voi ehdottaa kohteliaasti. Kurssi on osa Customer Service in English -opinto-ohjelmaa.

Käsiteltävät osa-alueet:

  • Keep calm and be professional
  • Making your customers feel heard
  • Saying you’re sorry
  • Offering solutions

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Dealing with Dissatisfied Customers (itseopiskelukurssi), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Ei erityisiä soveltuvuusvaatimuksia.

Aikataulu

Yhden tunnin itseopiskelumateriaali, joka sisältää animaatioita, infograafeja, hyödyllisiä fraaseja ja aktivoivia harjoituksia. Voit ladata itsellesi myös PDF-tiivistelmän tärkeimmistä sisällöistä. Opiskelumateriaali on vapaasti saatavana verkko-oppimisympäristömme kautta 90 päivän ajan ostopäivästä.

Kustannukset

€ 35,00 pl. alv

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Dealing with Dissatisfied Customers (itseopiskelukurssi)? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Acolad

Acolad – räätälöityjä kielipalveluratkaisuja

Acolad on Euroopan johtava kieli- ja koulutuspalvelutoimittaja ja yksi alansa dynaamisimmista toimijoista. Acolad toimii 14 maassa kolmella mantereella. Sen vahvuuksia on yhtä aikaa globaali ja paikallinen lähestymistapa, minkä ansiosta se on lukuisten kansainvälisten asiakkaiden valinta. Acolad tarjoaa laajan valikoiman kieli-...


Lue lisää kouluttajasta Acolad ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Acolad

Konepajankuja 5 C
00510 Helsinki

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Rennosti kevättä kohti!

Tutustu kurssivalikoimaan ja löydä organisaatiosi tarpeisiin sopivat ajankohtaiset ICT-verkkokoulutukset.

Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Dealing with Dissatisfied Customers (itseopiskelukurssi) täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: