Dealing with Dissatisfied Customers (itseopiskelukurssi)
Acolad
Dealing with Dissatisfied Customers (itseopiskelukurssi)
Haastavien asiakaspalvelutilanteiden hoitaminen hyvin vaatii taitoa. Opi, miten tyytymättömän asiakkaan kanssa kommunikoidaan englanniksi, kuinka kuunnellaan aktiivisesti, pahoitellaan vilpittömästi sekä kuinka ratkaisua voi ehdottaa kohteliaasti. Kurssi on osa Customer Service in English -opinto-ohjelmaa.
Käsiteltävät osa-alueet:
- Keep calm and be professional
- Making your customers feel heard
- Saying you’re sorry
- Offering solutions
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Dealing with Dissatisfied Customers (itseopiskelukurssi), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Aikataulu
Kustannukset
Ota yhteyttä
Acolad

Acolad – räätälöityjä kielipalveluratkaisuja
Acolad on Euroopan johtava kieli- ja koulutuspalvelutoimittaja ja yksi alansa dynaamisimmista toimijoista. Acolad toimii 14 maassa kolmella mantereella. Sen vahvuuksia on yhtä aikaa globaali ja paikallinen lähestymistapa, minkä ansiosta se on lukuisten kansainvälisten asiakkaiden valinta. Acolad tarjoaa laajan valikoiman kieli-...
Yhteystiedot
Acolad
Rennosti kevättä kohti!
Tutustu kurssivalikoimaan ja löydä organisaatiosi tarpeisiin sopivat ajankohtaiset ICT-verkkokoulutukset.
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Dealing with Dissatisfied Customers (itseopiskelukurssi) täytä seuraavat tiedot: