Providing Service by Phone and Chat (itseopiskelukurssi)
Acolad
Providing Service by Phone and Chat (itseopiskelukurssi)
Selkeä viestintä on tärkeä osa hyvää asiakaspalvelua. Se, miten käytät ääntäsi, valitset sanasi ja ilmaiset asiasi, on olennaista hyvän vaikutelman antamisessa. Tämän kurssin aikana opit, kuinka ilmaiset itsesi selkeästi ja kuinka annat tietoa tai varmistat ymmärretyksi tulemisesi niin puhelimitse, sähköpostitse kuin chatissa. Kurssi on osa Customer Service in English -opinto-ohjelmaa.
Käsiteltävät osa-alueet:
- Interacting with customers on the phone
- Being clear on the phone
- Being polite on the phone
- Improving your chat skills
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Providing Service by Phone and Chat (itseopiskelukurssi), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Aikataulu
Kustannukset
Ota yhteyttä
Acolad

Acolad – räätälöityjä kielipalveluratkaisuja
Acolad on Euroopan johtava kieli- ja koulutuspalvelutoimittaja ja yksi alansa dynaamisimmista toimijoista. Acolad toimii 14 maassa kolmella mantereella. Sen vahvuuksia on yhtä aikaa globaali ja paikallinen lähestymistapa, minkä ansiosta se on lukuisten kansainvälisten asiakkaiden valinta. Acolad tarjoaa laajan valikoiman kieli-...
Yhteystiedot
Acolad
Rennosti kevättä kohti!
Tutustu kurssivalikoimaan ja löydä organisaatiosi tarpeisiin sopivat ajankohtaiset ICT-verkkokoulutukset.
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Providing Service by Phone and Chat (itseopiskelukurssi) täytä seuraavat tiedot: