Adato Energia Oy

paikassa Helsinki (+ 26 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Adato Energia Oy palvelee energia-alaa

Adato Energia Oy kerää uusinta tietoa, julkaisee sitä eteenpäin ja kouluttaa energia-alan toimijoita. Adato Energia Oy tarjoaa ajankohtaista tietoa energiasta, alan muutoksista, lainsäädännöstä ja ohjeistuksista. Yrityksen omistaa Energiateollisuus ry.

Tärkeimpänä tehtävänä energia-alan osaajien kouluttaminen

Koulutuksien vahvuuksia ovat ajankohtaisuus, käytännönläheisyys ja soveltuvuus omaan työhön. Vuosittain järjestetään noin 150 seminaaria ja koulutustilaisuutta, joihin osallistuu tuhansia energia-alan ammattilaisia.

Koulutustapahtumat on suunnattu ennen kaikkea energiayhtiöissä työskenteleville henkilöille, mutta myös muille alan toimijoille. Kohderyhminä ovat sähköasentajat, taloushallinnon ja asiakaspalvelun henkilöstö, työnjohtajat, erilaiset asiantuntijaryhmät sekä yritysjohto. Saatavilla on myös yrityskohtaista koulutusta.

Ajankohtaista tietoa energia-alasta

Adato Energia Oy tarjoaa asiakkailleen ratkaisuja asiakasviestinnän muuttuviin tarpeisiin. Perinteisen, painetun asiakaslehden rinnalle on kehitetty erilaisia sähköisen asiakasviestinnän ratkaisuja. Yritys kustantaa myös Energiauutiset-lehteä, joka on alan johtava ammattilehti. Lehtikustantajana Adaton vahvuudet ovat energia-alan hyvä tuntemus ja pitkät perinteet laadukkaiden painotuotteiden julkaisijana.

Kaukolämpöekstra ja Sähköverkkoekstra ovat alalla paljon käytettyjä tietopankkeja ja työkaluja, jotka sisältävät lähes kaiken sen tiedon, mitä kaukolämmön tai sähköverkon ammattilainen työssään tarvitsee.

Adaton tietopalvelut tukevat energiayritysten asiakaspalvelua niin energiansäästöön kuin energiankäytön tehokkuuteen liittyen. Palvelukokonaisuus sisältää koulutusta, sähköisiä laskenta- ja analyysityökaluja sekä painotuotteita.

Adato tuottaa ja jakaa runsaasti alaan liittyviä suosituksia, ohjeita ja oppaita.

Lisätietoa Adaton koulutuksista

Ota yhteyttä Adatoon täyttämällä yhteydenottopyyntö. Saat lisätietoa Adaton energiakoulutuksista!

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Myynti
Asiakaspalvelu Kesto Hinta Paikka Alkaa
Sähkön vähittäismarkkinoiden perusteet 4 tuntia 315 EUR Verkossa
Tekniikka
Energiatekniikka
Energia-alan perusteet 0,5 päivää 315 EUR Verkossa 10.6.2024
Energia-alan perusteet -verkkokoulutus 4,5 tuntia 315 EUR Verkossa
Sähkö / Sähkötekniikka
Sähköverkkopäivät 2 päivää 950 EUR Helsinki 12.6.2024
Turvallisuus
Työturvallisuus
SFS 6002 SÄTKY-koulutus 1 päivä 315 EUR Verkossa Useita (7)

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Adato Energia Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kategoriat

Perustuu 25 arviointiin
Kirjoita arviointi
Power BI

Kouluttaja oli hyvä ja eteni sopivaa tahtia eli riittävän hitaasti, kun en ole käyttänyt ohjelmaa yhtään aiemmin. Kouluttaja puhui selkeästi ja kävi asioita riittävän rauhallise...

Näytä lisätiedot
Taloushallinnon ajankohtaispäivä

Kaikki aihealueet olivat hyödyllisiä ja mielenkiintoisia.

Energia-alan perusteet

Sain kattavan kuvan energia-alasta ja opin paljon uutta! Kiva koulutus! Hieno yleistajuinen kokonaisuus ei-insinööreille.

Sponsoroitu