Ahertava Oy

paikassa Mikkeli (+ 3 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Ahertava Oy – monipuolista turvallisuuskoulutusta

Ahertava Oy tarjoaa monipuolista turvallisuuteen liittyvää koulutusta. Ahertava Oy järjestää avoimia webinaarikoulutuksia Microsoft Teamsillä. Koulutukset ovat toimialoittain kohdennettu, jonka avulla saavutetaan parempi koulutuksen laatu, koska varsinkin perinteiset kortti- ja pätevyyskoulutukset ovat useasti hyvin tylsiä sekä osallistujille että kouluttajille.

Ahertava Oy järjestää myös räätälöityjä lähi- ja webinaarikoulutuksia teidän organisaationne tarpeisiin. Ahertava Oy Kohdetaa koulutukset vastaamaan käytännönläheisesti teidän toimintaanne, joka tukee parhaiten päivittäistä työntekoa ja toimintatapojanne.

Kaikki Ahertava Oy:n kouluttajat ovat kokeneita asiantuntijoita, joilla on laaja-alainen käytännön työkokemus eri toimialoilta. Kouluttajilla on pedagoginen pätevyys ja he ovat suorittaneet paljon eri kouluttajapätevyyksiä.

Ahertava Oy on luotettava ja ammattitaitoinen koulutuskumppani, joka tukee organisaationne turvallisuusosaamisen kehittymistä monipuolisesti. Viime vuonna koulutuspalautteiden keskiarvo oli vanhalla kouluasteikolla 9.6, joten Ahertava Oy:n asiakkaat ovat olleet erittäin tyytyväisiä koulutuksiin.

Haluatko lisätietoja Ahertava Oy:n koulutuksista?

Lisätietoja Ahertava Oy:n koulutustarjonnasta löydät allaolevasta koulutuksista. Saat lisätietoja myös suoraan Ahertava Oy:ltä tekemällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

IT / Tietoliikenne
Tietoturva Kesto Hinta Paikka Alkaa
Kyberturvallisuuskoulutus, 4h 4 tuntia 150 EUR Useita (2)
Microsoft 365 ympäristön suojaaminen, tietoturvakoulutus 4 tuntia 195 EUR Verkossa
Tietosuojakoulutus 4h 4 tuntia 150 EUR-195 EUR Useita (2) Useita (2)
Tietosuojavastaavan koulutus 8h 8 tuntia 395 EUR Useita (2) Useita (2)
Tietoturvallisuuden hallintamalli koulutus 8 tuntia 395 EUR Verkossa 14.5.2024
Sosiaali- ja terveysala
Ensiapu
Ensiapukoulutus 4h 4 tuntia 75 EUR Useita (2) Useita (2)
Ensiapukoulutus 8h 8 tuntia 95 EUR Useita (2) Useita (2)
Sähköalan ensiapukoulutus 4 tuntia 125 EUR Verkossa
Turvallisuus
Työsuojelu
Työsuojelun peruskoulutus 4h 4 tuntia 195 EUR Useita (2)
Työsuojelupäällikön koulutus 8h 8 tuntia 395 EUR Useita (2) 8.5.2024
Työsuojeluvaltuutetun ja -asiamiehen koulutus 8 tuntia 395 EUR Useita (2)
Työturvallisuus
ATEX-koulutus 8 tuntia 250 EUR Useita (2) 22.5.2024
Kemikaaliturvallisuuskoulutus, 8h 8 tuntia 250 EUR Useita (2) 15.5.2024
SFS 6002 Sähkötyöturvallisuuskortti 8 tuntia 195 EUR Verkossa
Työturvallisuuskoordinaattorin koulutus 395 EUR Useita (2) 15.5.2024
Työturvallisuuskorttikoulutus, yleinen 8 tuntia 95 EUR Useita (2) Useita (2)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Ahertava Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Porrassalmenkatu 21B
50100 Mikkeli