Alertum

paikassa Helsinki (+ 50 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Suomen johtava työturvallisuuskouluttaja Alertum –osaaminen luo turvaa

Tarjoamme eri alojen ammattilaisille laadukasta turvallisuus- ja pätevyyskoulutusta valtakunnallisesti. Ilmoittautumalla varmistat koulutuksen toteutumisen.

Palvelumme huomioivat yksilöllisesti sekä pienen että suuren yrityksen tai julkisen toimijan tarpeet henkilöstön turvallisuusosaamisen kehittämisessä. Tarjoamme osaamistamme pätevyyskoulutusten suunnittelussa, toteutuksissa ja pätevyyksien ylläpidossa.

Alertumin koulutustuotteisiin kuuluvat muun muassa:

• Tulityökorttikoulutus
  • Työturvallisuuskorttikoulutus
  • Työturvallisuuskortti kertauskoulutus
  • Työsuojelukoulutukset
  • Ensiapukoulutukset
  • Tieturvallisuuskoulutukset
  • Ratatyöturvallisuuskoulutukset
  • Kuljettajan ammattipätevyyskoulutukset
  • Paloturvallisuuskoulutukset
  • Kone- ja laiteturvallisuuskoulutukset yhteistyössä Ramirentin kanssa
  • Nostotyön turvallisuuskoulutukset yhteistyössä Ramirentin kanssa

Alertumin pätevyyskoulutukset

Alertum järjestää työelämän yleisimpiä pätevyyskoulutuksia kaikille aloille. Koulutustarjonta kattaa työturva-, tulityö-, työsuojelu-, tieturva-, sähkötyöturva-, ensiapu-, trukki- ja kuljettajan ammattipätevyyskoulutukset eri puolilla Suomea.

Alertum järjestää yli 2000 avointa koulutusta vuodessa, joita pidetään yli 30 paikkakunnalla Suomessa. Suurimmat koulutuskeskittymät ovat Helsinki, Espoo, Vantaa, Turku, Tampere, Lahti, Jyväskylä, Kuopio ja Oulu.

Alertumin kouluttajat ovat alansa parhaita ja haluavat tehdä perinteisestä pätevyyskoulutuksesta mielekkään ja innostavan päivän. Tavoitteena on 100% tyytyväinen asiakas ja laadukas koulutus, joka toteutuu aina.

Kaipaatko lisätietoja Alertumin koulutuksista?

Löydät lisätietoa Alertumin koulutuksista alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä alla olevan yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Logistiikka / Kuljetus
Kuljetus ja liikenne Kesto Hinta Paikka Alkaa
Ennakoiva ajaminen (myös etänä) 1 päivä 99 EUR-129 EUR Useita (5) Useita (7)
Ratatyöturvallisuuspätevyys (Turva) (myös etänä) 8 tuntia 219 EUR-249 EUR Verkossa Useita (13)
Rakentaminen / Kiinteistö
Rakentaminen
Henkilönostinkoulutus 1 päivä 290 EUR Useita (8) Useita (8)
Sosiaali- ja terveysala
Ensiapu
SPR Ensiapukurssi EA 1® (16 t) (myös etätoteutus) 2 päivää 269 EUR-299 EUR Useita (23) Useita (42)
SPR Hätäensiapukurssi 4 t® 4 tuntia 129 EUR-139 EUR Useita (23) Useita (45)
SPR Hätäensiapukurssi 8 t® 8 tuntia 179 EUR-199 EUR Useita (23) Useita (45)
Turvallisuus
Työsuojelu
Työsuojelun ja työturvallisuuden peruskurssi (myös etänä) 8 tuntia 525 EUR-545 EUR Useita (18) Useita (16)
Työsuojelun peruskurssi, asiantuntija- ja toimistotyö (myös etänä) 8 tuntia 525 EUR-545 EUR Useita (16) Useita (4)
Työsuojelupäällikön peruskurssi (myös etänä) 8 tuntia 525 EUR-695 EUR Useita (18) Useita (10)
Työturvallisuus
Alamieskoulutus (takankiinnittäjä ja merkinantaja), myös etänä 3 tuntia 175 EUR Useita (4) Useita (3)
Sähkötyöturvallisuuskoulutus SFS 6002 (myös etänä) 1 päivä 329 EUR Useita (5) Useita (12)
Sähkötyöturvallisuuskoulutus SFS 6002 SÄTKY (etänä) 1 päivä 479 EUR Useita (2) Useita (2)
Tulityökorttikoulutus (myös kertauskoulutus) 1 päivä 159 EUR-169 EUR Useita (29) Useita (48)
Työturvallisuuskorttikoulutus | Työturvallisuuskortti kertauskoulutus (myös etänä) 7,5 tuntia 99 EUR-139 EUR Useita (24) Useita (69)
Työturvallisuuskoulutus verkossa 68 EUR Verkossa

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Alertum? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Alertum sosiaalisessa mediassa

Puhelin: 010 320 5772

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,7

Perustuu 1624 arviointiin
Kirjoita arviointi
30 syys 2021

Tosi mukavaa kun kurssilaiset huomioitiin, päästiin keskustelemaan ja koulutuksessa oli rento tunnelma. Ei turhaa jäykistelyä.

29 syys 2021

Yllättävän hyvä veto webinaariksi!! Kouluttaja sai pidettyä porukan aktiivisena koko päivän ja tästähän oli hyötyä! Kiitos!

29 syys 2021

Asiallista ja asiantuntevaa koulutusta. Kiitos!

Sponsoroitu