Vaikuttajamarkkinointi - Kuinka työskennellä vaikuttajien kanssa somessa

Yksinkertaisimmillaan vaikuttaja on henkilö, joka voi vaikuttaa muihin. Vaikuttajamarkkinoinnissa usein sosiaalisen median markkinoinnissa, brändit maksavat kyseiselle henkilölle tuotteen tai palvelun mainostamisesta seuraajilleen.
Julkkisten suositukset olivat alkuperäinen vaikuttajamarkkinoinnin muoto. Mutta nykypäivän sosiaalisen sisällön luojia myös ne, joilla on niche-yleisö tietyssä kategoriassa. Nk mikrovaikuttajat voivat usein tarjota enemmän arvoa brändeille, sitoutuneisuus usein parempaa. Yritykset ja brändit hakevat erittäin sitoutuneita seuraajia sosiaalisessa mediassa.
Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville, esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, it-hallinnolle ja -asiantuntijoille. Julkisen-, yksityisen ja kolmannen sektorin parissa toimivat.
Kouluttaja
Jarkko Koivuniemi, teknologia- ja tietoasiantuntija
Ota yhteyttä

Ajankohtaista koulutusta alueiden kilpailukyvyn tueksi
Aluepro Oy tarjoaa täydennyskoulutusta erityisesti kuntien, kuntayhtymien, hyvinvointialueiden, yritysten sekä kolmannen sektorin eri henkilöstöryhmille. Koulutustilaisuudet käsittelevät mm. kirjanpito- ja verolainsäädäntöä, arvonlisäverotusta, henkilöstöhallintoa ja asiakaspalvelua. Koulutukset syntyvät kentän tarpeista, joihin reagoidaan nopeasti. Aluepro Oy:n koulutusten onnistumisen takaavat asiansa osaavat kouluttajat korkeakouluista...
Lue lisää kouluttajasta Aluekoulutus ja katso koulutustarjonta täältä