Word-koulutus on tehokas tapa hioa tekstinkäsittelytaitojasi

Microsoft Word on monipuolinen ja laaja tekstinkäsittelyohjelma, joka kuuluu Microsoft Office -toimistopakettiin. Wordilla voi luoda kaiken yrityksen tarvitseman kirjallisen ja sähköisen aineiston. Monissa työtehtävissä vaaditaan Word-ohjelman perustuntemusta. Ohjelman hallinta on myös nykypäivänä suorastaan välttämättömyys.

Miksi osallistua Word-kurssille?

Word-kurssi parantaa sinun tai yrityksesi työntekijöiden osaamista ja auttaa saamaan enemmän irti Wordista. Tämä tehostaa myös yrityksen toimintaa.

Monesti käy niin, että kaikkia Wordin ominaisuuksia ei hyödynnetä, koska riittävät tiedot ja taidot puuttuvat. Organisaation asiantuntemusta tulisikin kasvattaa antamalla henkilöstölle asianmukaista koulutusta.

Word on tehokas mm. tekstin viimeistelyssä, kun haluat tarkistaa tekstin oikeinkirjoituksen ja kieliopin. Lisäksi ohjelma mahdollistaa entistä vaikuttavempien asiakirjojen luonnin Wordin tyyli- ja muotoilutoiminnoilla.

Word-koulutuksia perusteista jatkokursseihin

Word-kursseja löytyy kaikentasoisille käyttäjille. Word-kurssilla opit käyttämään tekstinkäsittelyohjelmaa tehokkaasti. Saat myös helpottavia vinkkejä, joiden avulla nopeutat työskentelyäsi.

Kursseilla on huomioitu eritasoisten oppijoiden tarpeet. Koulutuksien sisällöissä on eroja –  peruskursseilla opitaan muun muassa tekstinkäsittelyn perusteet sekä tehokkaat työtavat. Syventävällä Word-kurssilla puolestaan opit hyödyntämään Wordin toimintoja laaja-alaisemmin.

Word-käyttökoulutus päivittää tietosi ja antaa parhaimmat vinkit

Word-kurssilla saat vastauksia asiantuntijoilta mahdollisiin Wordin käyttöön liittyviin ongelmiin ja kysymyksiin.

Wordista ilmestyy myös säännöllisin väliajoin uusia versioita. Koulutuksen avulla voi vähentää uuden Word-version opetteluun ja käyttöön totutteluun kuluvaa aikaa.

Työnhaussa on hyötyä siitä, että taidot ovat aina ajantasalla. Työnantajat arvostavat monesti myös sitä, että voit todistaa hallitsevasi Wordin käytön, Word-kurssi on siihen erinomaine vaihoehto!

Lähteet: Microsoft.com

Usein kysytyt kysymykset

• Word on Microsoft Office ohjelmistopakettiin kuuluva tekstinkäsittelyohjelma.