Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Yrityksen asiakaskeskeisyyden kehittäminen

Amiedu
Yhteenveto
2-3 kk
sopimuksen mukaan
suomi
   
Helsinki
Avoin koulutus
Amiedu

Yrityksen asiakaskeskeisyyden kehittäminen

Koko yrityksen / organisaation asiakaskeskeisyyden ja sen tuottamien asiakaskokemusten kehittäminen. Organisaation eri tasojen ja toimijoiden osallistaminen ideointiin ja palveluiden kehittämiseen
 
Tavoite
Asiakaskeskeisyyden ja asiakaskokemuksen kehittyminen:
- Yhteisen ymmärryksen muodostaminen asiakaskokemuksesta ja sen merkityksestä
- Hyödyntää kerättyä asiakasymmärrystä sekä henkilöstön kokemuksia ja hiljaista tietoa
- Löytää konkreettisia tekijöitä ja toimenpiteitä, joilla asiakkaalle tuotetaan arvoa
- Tuottaa henkilöstön voimin ideoita asiakaskokemuksen kehittämiseksi
- (tuottaa aiheesta yrityksen sisäisissä koulutuksissa ja rekrytoinneissa hyödynnettävää dokumentaatiota)
 
Hyöty 
- Valmius/kiinnostus osallistua yrityksen asiakaskokemuksen arvioimiseen ja kehittämiseen kasvaa 
- Osallistetaan henkilökuntaa ideoimaan ja toteuttamaan
- Hyödynnetään kerättyä asiakaspalautteita ja tehtyjen kyselyn tuloksia 
- Tuotetaan käyttökelpoista ymmärrystä yrityksen asiakkaista organisaation käyttöön
- Tuotetaan ideoita kokemuksen kehittämiseksi, valitaan parhaat ja suunnitellaan niiden toteutus

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Yrityksen asiakaskeskeisyyden kehittäminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Kohderyhmänä ovat yritykset toimialasta riippumatta, joille asiakaskeskeisyys ja sen kehittäminen ovat avainasemassa liikevaihdon ja tuloksen muodostumisessa. 

Lisätietoja

Kimmo Viitanen
kouluttaja
puhelin 020 7461 451
kimmo.viitanen(at)amiedu.fi

Koulutuksen sisältö

Löydetään yhdessä vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä on asiakaskokemus? Miksi asiakaskokemus on tärkeää? 
- Miten asiakas nostetaan keskiöön? Mitä tarkoittaa, että yritys on oikeasti asiakaslähtöinen?
- Mitä asiakas odottaa ja arvostaa? Kuinka pystymme ylittämään asiakkaan odotukset? 
- Kenelle yritys tuottaa kokemuksia ja ketkä kokemuksen tuottavat?
- Kuka päättää oliko kokemus hyvä ja millä kriteereillä? Mikä on riittävän hyvä kokemus? Miten kokemuksia voi verrata?
- Mikä on yrityksen asiakaskokemuksen nykytila? 
- Missä onnistumme ja miten onnistuneet kokemukset voidaan toistaa, mitä voisimme kehittää?

Koulutuksen toteutus

Yrityskohtainen, räätälöity ja laajasti eri tahoja osallistava käytännön kehittämisprojekti: Asiakasymmärryksen kerääminen ja analysointi + 2 päivää yhteiskehittäminen, ratkaisujen tuottaminen yhdessä ja pienryhmissä + toteutuksen varmistaminen
• Asiakasymmärryksen kerääminen monipuolisista lähteistä ja tiedon dokumentointi
• Kerätyn ymmärryksen analysointi ja muokkaaminen käsiteltävään muotoon
• Yhteinen päivä 1: Jäsennellään ja arvotetaan kerätty tieto, muodostetaan yhteinen ymmärrys asiakaskokemuksesta, löydetään asiakaskokemuksen kannalta olennaisimmat kehittämiskohteet ja onnistumiset asiakaspolusta.  
• Yhteinen päivä 2: Uusien/parempien kokemusten ideointi ja käytäntöön vieminen, Mikä on hyvä kokemus ja mistä se muodostuu ja miten se käytännössä toteutetaan.
• Varmistetaan ideoiden toteutuminen ja kehitystyön jatkuminen

Koulutuspaikka

Yrityksen tiloissa tai Amiedu, Valimotie 8,


Helsinki

Kustannukset

4 000 – 12 000 € + alv

Amiedu Facebookissa

Ota yhteyttä

Haluatko lisätietoa? Täytä lomake ja Amiedu vastaa kysymyksiisi. Ilmoittautua voit kurssin kotisivuilta, linkki yhteenvedossa.

Amiedu

Amiedu – ammatillinen aikuiskouluttaja ja työyhteisöjen kehittäjä

Erotu joukosta – osaajille on aina kysyntää

Tyytyväiset asiakkaat ovat tehneet Amiedusta Suomen johtavan ammatillisen aikuiskouluttajan ja työyhteisöjen kehittäjän, jolla on vahva koulutuksellinen osaaminen ja työelämän tuntemus. Amiedun palvelut auttavat yrityksiä ja yhteisöjä saavuttamaan muutostavoitteensa hallitusti. Toiminnassamme etsitään vastauksia erityisesti kaupan, hyvinvointi-, teknologiateollisuus- sekä kiinteistö- ja rakennusalan...


Lue lisää kouluttajasta Amiedu ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Amiedu

Valimotie 8 / Strömberginkuja 3
00380 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
koulutushaku.amiedu.fi


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(3,4)
Perustuu 5 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Haluatko lisätietoa? Täytä lomake ja Amiedu vastaa kysymyksiisi. Ilmoittautua voit kurssin kotisivuilta, linkki yhteenvedossa.