Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Yrityksen asiakaskokemuksen kehittäminen

Amiedu
Yhteenveto
2-3 kk
sopimuksen mukaan
suomi
   
Helsinki
Avoin koulutus
Amiedu

Yrityksen asiakaskokemuksen kehittäminen

Koko yrityksen / organisaation asikaskeskeisyyden ja sen tuottamien asiakaskokemusten kehittäminen. Organisaation eri tasojen ja toimijoiden osallistaminen ideointiin ja palveluiden kehittämiseen.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Yrityksen asiakaskokemuksen kehittäminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Kohderyhmä on asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneet yritykset toimialasta riippumatta. 

Lisätietoja

Kimmo Viitanen
kouluttaja
puhelin 020 7461 451
kimmo.viitanen(at)amiedu.fi

Koulutuksen sisältö

- Määritellään yrityksen strategiaa tukevat tavoitteet,  muodostetaan yhteinen ymmärrys toteutuksesta
- Kerätään asiakasymmärrystä, dokumentoidaan ja jalostetaan se käsiteltävään muotoon
- Muodostetaan yhteinen käsitys nykyisestä asiakaskokemuksesta, asiakkaan huolista, toiveista, tarpeista
- Löydetään kriittiset pisteet 
- Tuotetaan ideoita asiakaskokemuksen parantamiseksi kriittisissä pisteissä
- Arvotetaan ja valitaan toteutettavat ideat ja ratkaisut
- Huomioidaan ideoiden vaikutukset muihin prosesseihin ja kuvataan uusi parempi kokemus
- Suunnitellaan miten ideat käytännössä toteutetaan
- Toteutetaan ja arvioidaan tuloksia 
- Tehdään muutoksia, tarkennetaan tavoitetta
- Tiedotetaan tuloksista, levitetään käytäntöjä ja sovelletaan opittua

Koulutuksen toteutus

Kyseessä on käytännön kehittämisprojekti, jossa palvelumuotoilun ja fasilitoinnin keinoin osallistetaan asiakkaita, työntekijöitä, johtoa sekä asiantuntijoita palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Tuotoksia sovelletaan käytäntöön välittömästi.
Aloitustapaamisessa tarkennetaan tavoitteet ja muodostetaan yhteinen ymmärrys mitä olemme tekemässä ja miksi. Tämän jälkeen Amiedun palvelumuotoilijat keräävät ja dokumentoivat asiakasymmärrystä sekä jalostavat sen käsiteltävään muotoon. Neljässä tavoitteellisessa työpajassa kerättyä ymmärrystä hyödynnetään asiakaskokemuksen nykytilan kuvaamiseen, kriittisten pisteiden löytämiseen, uusien kokemusten rakentamiseen. Tuloksia ja ideoita testataan välittömästi käytännössä. Palautteiden ja kokemusten perusteella tehdään muutoksia. Lopuksi varmistetaan kehitystyön jatkuminen.

Koulutuspaikka

Amiedu
Valimotie 8
00380
Helsinki

Kustannukset

10 000 – 20 000 € + alv

Amiedu Facebookissa

Ota yhteyttä

Haluatko lisätietoa? Täytä lomake ja Amiedu vastaa kysymyksiisi. Ilmoittautua voit kurssin kotisivuilta, linkki yhteenvedossa.

Amiedu

Amiedu – ammatillinen aikuiskouluttaja ja työyhteisöjen kehittäjä

Erotu joukosta – osaajille on aina kysyntää

Tyytyväiset asiakkaat ovat tehneet Amiedusta Suomen johtavan ammatillisen aikuiskouluttajan ja työyhteisöjen kehittäjän, jolla on vahva koulutuksellinen osaaminen ja työelämän tuntemus. Amiedun palvelut auttavat yrityksiä ja yhteisöjä saavuttamaan muutostavoitteensa hallitusti. Toiminnassamme etsitään vastauksia erityisesti kaupan, hyvinvointi-, teknologiateollisuus- sekä kiinteistö- ja rakennusalan...


Lue lisää kouluttajasta Amiedu ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Amiedu

Valimotie 8 / Strömberginkuja 3
00380 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
koulutushaku.amiedu.fi


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(3,4)
Perustuu 5 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Haluatko lisätietoa? Täytä lomake ja Amiedu vastaa kysymyksiisi. Ilmoittautua voit kurssin kotisivuilta, linkki yhteenvedossa.