Arrow ECS Finland Oy

paikassa Espoo (+ 13 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Arrow ECS Finland – tietotekniikan koulutukset

Arrow ECS – laadukasta IT-koulutusta ammattilaisille

Arrow ECS Finland toimii Suomessa mm. seuraavien teknologiavalmistajien virallisena koulutuskeskuksena:

• Citrix
  • EC-Council
  • IBM
  • VMware
  • Juniper
  • Microsft
  • F5
  • Check Point
  • Veeam
  • Trend Micro

Arrow ECS Finlandin kurssitarjonta koostuu heidän päämiestensä virallisista koulutuksista, jotka toteutaan heidän virallisilla koulutusmateriaaleillaan ja harjoituksillaan.

Arrow ECS tarjoaa IT-aiheisia peruskursseja, edistyneemmille ammattilaisille soveltuvia jatkokursseja sekä yrityskohtaisia ja asiakkaiden tarpeisiin räätälöityjä koulutuksia.

Asiantuntevaa ja kansainvälistä IT-koulutusta kokemuksella

Kouluttajat ovat taustaltaan asiantuntijoita, joilla on vuosien käytännön kokemus päämiesten ratkaisuista. Näin he tuovat käytännönläheistä tietoa osaksi koulutusta ja tarjoavat osallistujille parhaita neuvoja ja vinkkejä sovellettuna suomalaisten organisaatioiden tarpeisiin.

Arrow ECS järjestää asiantuntijakoulutuksia 26 Euroopan maassa yli 1350 erikoistuneen kouluttajan voimin.

Useita eri tapoja kouluttautua

Kurssitarjonnasta löytyy laaja valikoima eri valmistajien avoimia kursseja, joille voi ilmoittautua aikataulun mukaisesti. Avoimille kursseille voi osallistua joko perinteisesti luokkahuoneessa tai etäopiskelijana omasta työpisteestä käsin. Etäopiskelussa eli Live OnLine -koulutuksissa (ILO, Virtual Training Room) joko kaikki osallistujat ovat mukana etäyhteydellä tai osa opiskelijoista osallistuu etänä.

Arrow ECS tarjoaa myös asiakaskohtaisia koulutuksia. Mikäli organisaatiossasi on useampi samasta aihealueesta kiinnostunut, pyydä tarjous asiakaskohtaisesta toteutuksesta.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset - Arrow ECS Finland Oy

IT / Tietoliikenne Kesto Hinta Paikka Alkaa
Finnish Edition - VMware vSphere Install, Configure, Manage 8.0 5 päivää 4 450 EUR Useita (2) Useita (3)
Finnish Edition - VMware vSphere Operate, Scale and Secure 8.0 5 päivää 4 450 EUR Useita (2) Useita (3)
Finnish Edition - VMware vSphere: Fast Track 8.0 5 päivää 5 250 EUR Useita (2) Useita (2)
Johdatus nykyaikaisiin yritysverkkoihin 2 päivää 1 900 EUR Useita (2) 13.6.2024
VMware NSX: Install, Configure, Manage 5 päivää 3 850 EUR Verkossa 24.6.2024
Tietoturva
Certified Ethical Hacker (C|EH v12) 5 päivää 3 595 EUR Useita (2) Useita (2)
EC-Council Certified Cybersecurity Technician (C|CT) 5 päivää 2 995 EUR-3 595 EUR Useita (2) Useita (2)
Johdatus OT-ympäristöjen kyberturvaan 2 päivää 1 900 EUR Useita (2) Useita (2)
Johdatus Zero Trust -arkkitehtuuriin 1 päivä 595 EUR Espoo Useita (2)
Projektinhallinta
Johdatus tiedusteluun ja analyyttiseen ajatteluun 2 päivää 1 500 EUR Espoo Useita (2)

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä

Täyttämällä alla olevan lomakkeen voit pyytää lisätietoa, ilmoittautua kurssille tai pyytää tarjousta koulutuksesta Arrow ECS Finlandilta.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kategoriat

IT / Tietoliikenne