4,2 (6 Arvioinnit)

Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Arter Oy

Arter Oy on kasvava B2B-ohjelmisto-, palvelu- ja koulutusorganisaatio, joka auttaa asiakkaitaan menestymään kehittämällä ohjelmistopalveluita heidän tarpeisiinsa muuttuvassa digitaalisessa ympäristössä.

Arter Oy tarjoaa asiakkailleen monipuolisia asiantuntijapalveluita laadunhallinnan, tiedonhallinnan ja muutoksenhallinnan tueksi. Arter Oy:n tuotemerkkejä ovat IMS- ja ARC-ohjelmistot sekä Qualitas Fennica -koulutus.

Qualitas Fennica -koulutus

Qualitas Fennica -koulutuksia on järjestetty vuodesta 1998. Qualitas Fennican laadukkaat koulutukset jalostavat osaajista huippuja!

Useiden vuosien ja tuhansien prosessi-, laadunhallinta- ja toimintajärjestelmäprojektien kokemuksella saat eväät nostaa ammattitaitosi uudelle tasolle. Tervetuloa avoimiin koulutuksiin ympäri Suomea – tai jos et löydä sinulle sopivaa koulutuspaikkaa, kutsu Qualitas Fennica kylään! Tutustu Qualitas Fennican laadunhallinnan ja toiminnan kehittämisen koulutuksiin täällä.

Kehitä osaamistasi ilmaiseksi Arterin materiaalipankin avulla

Tutustu Arterin maksuttomiin sisältöihin materiaalipankissamme. Asiantuntijamme antavat parhaat vinkkinsä sinulle laadunhallintaan, ISO-standardeihin ja kokonaisarkkitehtuuriin ja tietoturvaan liittyen.

Materiaalipankistamme löydät blogeja, ladattavia pikaoppaita, artikkeleita ja erilaisia taulukkopohjia sekä webinaaritallenteita. Aloita Arterin materiaalipankkiin tutustuminen tästä.

Näytä kaikki koulutukset

Arter Oy Facebookissa

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Arter Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Yhteystiedot : Arter Oy

Valimotie 21