Asiatalo

paikassa Turku (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Asiatalo – Räätälöityä Adobe-koulutusta työpisteelle toimitettuna

Asiatalo on etäkoulutustalo

Asiatalon koulutuksiin voit osallistua missä ikinä oletkin. Riittää kun käytössäsi on hyvä internet-yhteys ja koulutuksessa käytettävä ohjelma.

Yksityistunnit etänä

Asiatalon yksityistunnit ovat tehokkain vaihtoehto oppia se, mitä juuri nyt tarvitset. Koulutukset toteutetaan sovitusti tunti kerrallaan.

Yrityskoulutukset

Teille kohdennettu etäopetus on täsmällinen ja aikataulutehokas tapa oppia sinulle ja muille työtovereillesi tärkeää sisältöä.

Avoimet etäkoulutukset

Asiatalolla on laaja tarjonta Adoben parhaita ammattiohjelmien koulutuksia avoimina etäkoulutuksena.

Koulutusten taltiointi

Asiatalon koulutukset nauhoitetaan. Avoimiin etäkoulutuksiin ja yrityskoulutuksiin sisältyy tallenteiden katseluoikeus. Yksityistunneilta voit hankkia katseluoikeuden lisämaksusta.

Kouluttajan laaja kokemus takaa oppimisen

Janne Nummela on tehnyt viestintää vuodesta 1996. Ensimmäisen viestinnän koulutuksen Janne opetti vuonna 2000.

2001-2015 Janne toimi päätoimisena viestinnän kouluttajana aikuiskoulutukseksessa. Hän vastasi graafisen viestinnän ammattinnosta sekä alan yrityskoulutuksista.

Vuonna 2006 asian mies teki ensimmäiset etäkouutukset. Tämän jälkeen etäkouluttaminen on ollut tärkeä osa tekemistä.

Jannen monipuolinen kouluttajakokemus takaa, että hän osaa vastata yksityistuntien suunnittelussa koulutettavan lähtötasoon ja rakentaa juuri siihen sopivan kokonaisuuden.

Opit sen mitä tarvitset

Asiatalo auttaa, kun haluat oppia uutta. Voit ottaa yhteyttä Asiataloon siirtymällä Yhteydenottopyyntölomakkeeseen.

Näytä kaikki koulutukset

Yrityskoulutus (Adobe) 620 EUR Verkossa
Markkinointi
Sosiaalinen media
Express – somejulkaisut 390 EUR Verkossa Useita (2)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Asiatalo? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Asiatalo sosiaalisessa mediassa

Turku

Puhelin +358405569608

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,7

Perustuu 39 arviointiin
Kirjoita arviointi
Erinomaiset materiaalit

Valmiit nauhoitukset mm. oletusasetuksista ja väreistä erinomaiset. Koulutuksen tallentaminen huippujuttu. Koulutustilanteet rentoja. Hyvä!!!

Eteni hyvin vaihe kerrallaan

Koulutuksessa oli parasta perusteista lähtien vaiheet yksi kerrallaan lisäten jolloin tapa tehdä tuli hyvin tutuksi.

Hyvä koulutus

Hyvä koulutus. Olisin kaivannut hieman lisää asiaa taulukoista. Mutta eihän peruskoulutukseen kaikkea saa mahtumaan.

Sponsoroitu