Ava-akatemia

paikassa Helsinki (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Ava-akatemia

Pyödällä kasvi, kynä, vihko ja Ava-akatemian kynäteline

Tervetuloa Ava-akatemiaan!

Ava-akatemia on rohkeasti tulevaisuuteen katsova valmennustalo ja ammatillinen oppilaitos. Ava-akatemia on suuntaa näyttävä kumppani ja valmentaja muuttuvilla työelämän markkinoilla. Tule rakentamaan oma tiesi menestykseen!

Kattava koulutus- ja valmennustarjonta

Erityisosaamistamme ovat räätälöidyt valmennukset ja ammatilliset tutkinnot. Ava-akatemiassa opiskelee eri alojen osaajia, joita yhdistää halu kehittää liiketoimintaosaamistaan sekä johtamis-, esihenkilö- ja myyntitaitojaan.

Yritykselle henkilöstön kouluttaminen ja valmentaminen on paras mahdollinen investointi. Osaava ja hyvin yhteen pelaava henkilökunta on alasta riippumatta yksi tärkeimmistä kilpailueduista, jonka vaikutukset ulottuvat niin asiakaskokemukseen kuin henkilöstön sitoutumiseen.

Haluatko lisätietoa Ava-akatemian koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Ava-akatemian koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Ava-akatemia? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Hitsaajankatu 20
00810 Helsinki