Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Arvioinnit aiheesta Ammattimainen asiakaspalvelu

Keskiarvo: 5

Perustuu 6 arviointiin

Koulutukseen osallistunut
(5)
Mielenkiintoisinta oli asiakkaan lukeminen, yksilöity asiakkaan kohtaaminen ja ristiriitatilanteiden hoitaminen. Kohdat, joissa käytiin läpi minkälaisia asiakkaita on ja miten heille tulisi vastata, olivat antoisia. Koulutusohjelmaa voisi kehittää erikoistumaan eri asiakaspalvelualoille.
Riikka Kettunen, Grano Oy
(5)
Oli hienoa, että koulutuksessa mentiin käytännön tasolle asti eri asiakaspalvelutilanteissa. Hyvät puitteet antoisan koulutuksen lisäksi.
Melina
(5)
Mielenkiintoisinta oli eri henkilötyypit ja niiden käsitteleminen. Sain apua eri asiakastyyppien käsittelyyn. Oli mukava, kun oli niin paljon harjoituksia.
Merja
(5)
Erilaiset profiilit ja niiden ominaispiirteiden tunnistaminen oli mielenkiintoista. Myös väitetilanteiden hallinta. Tunnistin oman tyylin, kehityskohteet ja vahvuudet. Päivä meni nopeasti eikä ollut kalvosulkeisia. Koulutus oli kokonaisuudessaan mielenkiintoinen ja antoisa.
Riti
(5)
Mielenkiintoista ja antoisaa oli kuunteleminen ja luonneanalyysit sekä luonteiden tapojen tunnistaminen.
Margit
(5)
Mielenkiitoista eri vuorovaikutustyypit, haastavat tilanteet ja tyylin mukauttaminen. Antoisaa oli myös KUUNTELUN oppimisen merkityksen tärkeys! Koulutus oli selkeästi organisoitu.
studentum.fi
Koulutusvinkkejä suoraan sähköpostiisi?
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy ajan tasalla! Saat koulutusvinkkejä ja tietoa ajankohtaisista teemoista osaamisen kehittämisen saralla.