Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Ammattimainen asiakaspalveluvalmennus räätälöitynä

Benmer
Yhteenveto
sop. mukaan
sop. mukaan
   
Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Ammattimainen asiakaspalveluvalmennus räätälöitynä

Räätälöity asiakaspalveluvalmennus, Benmer

 

Opi huomioimaan erityylisten ihmisten odotukset vuorovaikutustilanteissa

Ammattimainen asiakaspalvelu valmennuksessa opit tunnistamaan erilaiset luonnetyylit ja saat taidot toteuttaa onnistunutta yksilöllistä vuorovaikutusta, jossa huomioit erityylisten ihmisten odotukset kanssakäymiseltä. Valmennuksen jälkeen onnistut erilaisten ihmisten kanssa toimimisessa ja osaat toteuttaa vuorovaikutusta sekä asiakaskontakteja ammattimaisella otteella entistä paremmin vahvuuksiasi hyödyntäen.

Valmennuksessa opit ammattimaiset palvelutaidot ja keskeiset vaikuttamisprosessin keinot, joiden avulla asiakastyö on mielekästä ja palkitsevaa. Lukuisat esimerkit ja ideoinnit tarjoavat hyvän oppimistuloksen sekä mahdollisuuden lisätä asiakastyytyväisyyttä. Palvelutaitojen purevuus on saanut erinomaista palautetta. Pienien asioiden merkittävyys ja asiakastoimijan taidot ylittää asiakkaan odotukset ovat olleet monien osallistujien mielestä parasta koulutusantia.

Valmennus räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti ottaen huomioon osallistujien aikaisempi koulutus ja osaaminen.

Valmennuksen sisällössä muun muassa:

  • Erilaisten luonnetyylien tunnistaminen vuorovaikutuksessa
  • Tyylien vahvuudet ja haasteet
  • Mitä eri tyylit odottavat vuorovaikutukselta ja palvelulta
  • Ammattimaiset palvelutaidot ja vaikuttaminen kontakteissa
  • Keskustelun johtaminen ja tilannepäättäminen
  • Oma persoona ja sen hyödyntäminen asiakaskontakteissa
  • Mukauttamistaito vuorovaikutuksessa: miten muunnan tyyliäni eri tilanteisiin
  • Vaikean kontaktitilanteen hallinta: epäkypsän ja haitallisen tyylin käsittely
  • Väite- ja kinatilanteiden joustava käsittely
  • Vuorovaikutusprosessi ja sen hyödyntäminen kontakteissa
  • Sanaton ja sanallinen viestintä kontakteissa

 

Valmennus on käytännönläheinen ja taitopainotteinen. Ohjelma sisältää runsaasti yksilö- ja ryhmäharjoituksia, joiden avulla valmennuksen anti on helposti sovellettavissa kunkin osallistujan työtilanteisiin. 

Tule hakemaan yksilölliset ja tehokkaat vuorovaikutustaidot, jotka todella toimivat. Tähän suosittuun valmennukseen ovat osallistuneet tuhannet tyytyväiset asiakkaat eri aloilta ja tehtävistä.

Benmerin muut valmennukset

Benmer tarjoaa valmennusratkaisuja, jotka eivät jää puolitiehen. Suunnittelemme valmennukset aina yrityksen tarpeiden mukaan ja huomioimalla osallistujien aiemmat koulutukset sekä osaaminen. Tästä syntyy valmennusratkaisuja, joissa eivät ainoastaan palautteet ole erinomaisia vaan myös tulokset. Esittelemme esimerkkivalmennuksia, mutta lopullinen valmennusohjelma toteutetaan aina yrityskohtaisesti niin että sisältö ja kesto suunnitellaan asiakkaan tarpeiden mukaan.

Benmer on asiakaspalvelu- ja myyntivalmennusten erityisosaaja. Tuhannet koulutuksiin osallistujat eri aloilta ovat kiitelleet Benmerin valmennusten purevuutta ja käytännöllisyyttä. 

Valmennusten toteutuminen käytännössä

Kaikki koulutukset suunnitellaan asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Benmer voi toteuttaa myös koulutustarveanalyysin. 

Asiakaspalvelu valmennuksen lisäksi Benmerin tarjotaan kuuluu monipuolisia muita myynnin ja asiakaspalvelun valmennuksia, joiden aihealueet voivat liittyä muun muassa:

  • myynnin suunnitteluun ja strategioihin
  • myynti- ja neuvotteluprosessin taitoihin
  • myynti- ja neuvottelukontaktitaitoihin
  • henkilö- ja luonnekeskeiseen vaikutustaitoon
  • tiimitoimintaan
  • puhelin- ja suoramarkkinointiviestintään
  • vaikutustaitoihin messuilla ja niitä ennen
  • vakuuttavaan esiintymistaitoon
  • kokous- ja palaveritaitoihin
  • vaikeiden kontaktitilanteiden hallintaan
  • konsultoivaan myynti- ja neuvottelutaitoon
  • asiakkuuksien hallintaan ja kehittämiseen
  • projektitoimintaan

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Ammattimainen asiakaspalveluvalmennus räätälöitynä, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Henkilöille, jotka haluavat tehostaa asiakaspalvelu- ja vuorovaikutusosaamistaan entistä ammattimaisemmaksi, yksilöllisemmäksi ja asiakaskeskeisemmäksi.

Kustannukset

Valmennus räätälöidään yrityksen tarpeiden ja toiveiden mukaan. Ota yhteyttä Benmeriin ja pyydä tarjous Ammattimainen asiakaspalvelu -valmennuksesta.

Benmer

Benmer - valmennusta ja yrityskehittämistä

Käytännönläheisiä osallistujakeskeisiä valmennuksia

Benmer on valmennusyritys, joka lupaa vähän, mutta tarjoaa paljon. Tarjolla ei ole maasta taivaaseen koulutustuotteita vaan käytännönläheisiä ja osallistujakeskeisiä sekä yrityskohtaisia että avoimia valmennuksia, joilla voidaan saada näkyvää muutosta aikaan. Benmer on toiminut yrityskehittämisen eri alueilla 25 vuoden ajan ja valmentanut yli...


Lue lisää kouluttajasta Benmer ja katso koulutustarjonta täältä

Tarjouspyyntö

Tällä lomakkeella saat yhteyden kouluttajaan Benmer, kun haluat

  saada lisätietoja

  pyytää tarjousta

Yhteystiedot : Benmer

Benmer

Leppisaarentie 2 B 11
00830 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.benmer.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,9)
Perustuu 24 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Tällä lomakkeella saat yhteyden kouluttajaan Benmer, kun haluat

  saada lisätietoja

  pyytää tarjousta