Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakaspalvelun johtaminen

Brik
Yhteenveto
1 päivä
790 EUR + alv 24 %
Avoin koulutus
Helsinki
Alkavat koulutukset
Helsinki
23.1.2020 9:00 
790 EUR
18.3.2020 9:00 
790 EUR

Asiakaspalvelun johtaminen

Palvelun johtaminen

Hurmaa tiimisi hurmaamaan asiakkaat

Valmennuksessa keskitytään positiivista tunnetta synnyttävän palvelun johtamiseen. Koulutuksessa pohditaan, kuinka kehittää organisaation tunne-energiaa positiivisuutta tuottavaksi generaattoriksi. Koulutus tarjoaa näkökulmia arjen tavanomaisten ja haastavien asiakastilanteiden tyylikkääseen ja asiakasta sitouttavaan hoitamiseen.

Paranna asiakaskokemusta

Palvelun tason ja palvelukokemuksen merkitys ymmärretään tänä päivänä vahvana kilpailuetuna niin myynti- kuin palveluorganisaatioissa. Asiakkaan kokemusta mitataan nykyisin kaikilla sektoreilla aina b2b yrityksistä julkisen puolen palvelun tuottajiin. Kilpailuedun synnyttäminen palveluliiketoiminnassa edellyttää uudenlaista ajattelua ja toimintaa erityisesti esimiehiltä. Kilpailun kärjessä pysyminen vaatii rohkeutta tehdä asioita uudella tavalla ja kykyä ymmärtää tunteiden vaikutusta niin työntekijöiden, kuin asiakkaiden toiminnassa.

Koulutuksen hyödyt:

  • Tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohtasi palvelun kehittäjänä
  • Ymmärrät organisaation sisäisen tunne-energian merkityksen asiakaskokemuksessa
  • Saat selkeät toimintamallit päivittäiseen palvelun johtamiseen
  • Opit antamaan palautetta kannustaen ja puuttumaan epäkohtiin rakentavasti
  • Saat tiimisi loistamaan!

Kohderyhmä

Valmennus on suunniteltu asiakaspalvelusta vastaaville lähiesimiehille ja asiakaspalvelujohtajille, joilla on tahtoa syventää ja vahvistaa henkilöstön sitouttamista sykähdyttävän asiakaspalvelun synnyttämiseen.

Aikataulu

09:00 Valmennuksen avaus

09:15 Palvelusta kilpailuvaltti – Aktiivisen palvelunjohtamisen hyödyt

09:30 Palvelumuotoilun käsitteet ja hyödyntäminen johtamisessa

10:00 Asiakaskokemuksen arvonmuodostuksen tasot

10:30 Palvelukulttuuri ja siihen vaikuttaminen

11:00 Tauko

11:15 Palvelun johtamisen työkalut

  • Ryhmän valmentava johtaminen – palaverikäytännöt

12:00 LOUNAS

13:00

  • Yksilön valmentava johtaminen
  • Havainnointi ja palautekeskustelut

14:00 Tauko

14:15 Kokemuksen johtaminen on tunteiden johtamista

14:45 Haastavat tilanteet ja työnjohtamisen oikeus

15:00 Motivaation johtaminen ja flown metsästys

16:00 Valmennuspäivä päättyy

Koulutuspaikka

Tapahtumatalo Bank

Unioninkatu 20

00130 Helsinki

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Maisa Durchman. Maisalla on yli 15 vuoden kokemus palvelun ja sen johtamisen kehittämisestä lukuisilla eri toimialoilla. Muutamia mainitaksemme pankki- ja vakuutusalat, teleoperaattoriliiketoiminnat, päivittäistavarakauppa ja ketjuliiketoiminta. Kokemusta on karttunut myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista.

Viimeisten vuosien ajan Maisa on vetänyt erityisesti apteekkiliiketoimintojen ja lääketeollisuuden kehityshankkeita. Johtamiseen Maisalla on lempeä, mutta napakka humaani ote. Motivaatio, työn merkityksellisyyden kokemus ja ihmislähtöisyys näkyvät positiivisesti myös asiakaskokemuksessa.

Kustannukset

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta.

Koulutuksen voi tilata myös organisaatiolle räätälöitynä, kysy lisää kouluttajalta!

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaspalvelun johtaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Brik

Brik

Kaipaavatko työsukset voitelua? Narisevatko tuloksenteon saranat? Tule hakemaan uutta pontta tekemiseen!

Brik valmentaa työmaailman huipputyyppejä ja menestyviä joukkueita. Yhteensä lähes puolen vuosisadan valmennuskokemuksen pohjalta Brikin osaajat tietävät, että innostava ja kannustava ilmapiiri tuottavat tulosta tehokkaammin kuin yksisuuntainen opetus. Valmennuksissa luodaan positiivinen ilmapiiri, jossa on turvallista kokeilla uutta ja rohkaistua revittelemäänkin! Ei...


Lue lisää kouluttajasta Brik ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Brik

Metsänneidonkuja 4
02130 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.brik.fi


Arvioinnit

Osallistuja
(4)
Hyvä koulutusryhmä toi keskustelulla paljon sisältöä koulutukseen. Hyviä käytännön vinkkejä ja konkreettisia työhön vietäviä keinoja.
Arvioinnit
Arvioinnit
(4,0)
Perustuu 1 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 44 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelun johtaminen täytä seuraavat tiedot: