
Onnistu haastavissa asiakastilanteissa
Koulutuksemme auttaa kohtaamaan haastavat asiakastilanteet ammattimaisesti ja asiakaskokemusta positiivisesti vahvistaen. Koulutuksessa käymme läpi ihmisten erilaisuutta konfliktitilanteissa, rakennamme toimivaa runkoa asiakaskohtaamisiin ja annamme käytännönläheisiä vinkkejä omassa työssä jaksamiseen sekä positiivisen asiakaskokemuksen vahvistamiseen. Tule mukaan ja erotu positiivisesti kilpailijoistasi myös haastavissa asiakastilanteissa!
Hyödyt osallistujille
- Osaat valmistautua ennakkoon vaikeiden asiakastilanteiden varalle
- Opit tunnistamaan erilaisia käyttäytymistyylejä ja mukauttamaan omaa käyttäytymistäsi asiakkaan mukaisesti
- Saat toimivat mallit ratkaisukeskeisen asiakaskeskustelun ohjaamiseen ja kiihtyneen asiakkaan rauhoittamiseen
- Opit kääntämään haastavat asiakastilanteet asiakasuskollisuutta vahvistaviksi kohtaamisiksi Hallitset paremmin omaa energiankäyttöäsi ja työtehtävistä palautumistasi.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Onnistu haastavissa asiakastilanteissa, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Koulutus on suunniteltu kaikille asiakastyötä tekeville henkilöille tehtävästä ja toimialasta riippumatta.
Aikataulu
8.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
9.00 Asiakaspalvelun keskeiset elementit
- Omien asiakaspalvelutaitojen testaus
- Mitä on laatu asiakastyössä
- Asiakaskokemus ja asiakaslupaus
- Reklamoinnista odotukset ylittävään palvelukokemukseen
10.15 Tauko
10.30 Vuorovaikutus ja viestintä haastavissa asiakastilanteissa
- Erilaisuuden rasite ja rikkaus
- Ihmisten käyttäytymis- ja vuorovaikutusmallit
- Puhetyyli, vaikutelma ja oman tyylin mukauttaminen
- Puhelinviestinnässä huomioitavaa – kun asiakas huutaa
12.00 Lounas
13.00 Haastavan asiakaspalvelutilanteen johtaminen
- Asiakaskeskustelun vaiheet
- Vastaväitteistä mahdollisuus
- Hankalat tilanteet ja uhkauksiin reagointi
- Rakentava konfliktointi
14.15 Kahvitauko
14.30 Oman toimintakyvyn ylläpito
- Tunteiden tunnistaminen ja hallinta
- Kiireilytesti ja kuormituksen katkaisu
- Palautumisen oppiminen
15.45 Päivän yhteenveto
16.00 Koulutus päättyy
Koulutuspaikka
Tapahtumatalo Bank Unioninkatu 20 00130 Helsinki
Kouluttaja
Maisa Durchman
Maisa on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista. Viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa asiakaspalveluun, myyntiin ja niiden johtamiseen sekä apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DiSC®-valmentaja sekä ICF-sertifioitu coach. Maisan valmennuksista välittyy positiivinen asenne. Omakohtaisen yrittäjäkokemuksen ansiosta valmennukset ovat myös täynnä käytännönläheisyyttä ja tekemisen meininkiä.
Kustannukset
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalit, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan sekä aamiaisen, lounaan ja kahvitarjoilut päivän aikana. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta kouluttajalta tai osoitteesta info(a)brik.fi.
Ota yhteyttä
Brik sosiaalisessa mediassa
Brik

Kaipaavatko työsukset voitelua? Narisevatko tuloksenteon saranat? Tule hakemaan uutta pontta tekemiseen!
Brik valmentaa työmaailman huipputyyppejä ja menestyviä joukkueita. Yhteensä lähes puolen vuosisadan valmennuskokemuksen pohjalta Brikin osaajat tietävät, että innostava ja kannustava ilmapiiri tuottavat tulosta tehokkaammin kuin yksisuuntainen opetus. Valmennuksissa luodaan positiivinen ilmapiiri, jossa on turvallista kokeilla uutta ja rohkaistua revittelemäänkin! Ei...
Yhteystiedot
Brik
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Onnistu haastavissa asiakastilanteissa täytä seuraavat tiedot: