Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Positiivista energiaa asiakaspalveluun

Brik
Yhteenveto
1 päivä
790 EUR + alv 24 %
Koulutus
Helsinki
Alkavat koulutukset
Helsinki
790 EUR
5.10.2020

Helsinki
790 EUR
15.12.2020

Positiivista energiaa asiakaspalveluun

Varmista loistava asiakaspalvelu koulutuksella

Tämä koulutus antaa kattavan koko­nais­kuvan erin­omaisen asia­kastyön tärkeim­mistä osa-alueista ja runsaasti esimerkkejä ja neuvoja hyvän asia­kas­pal­velun tueksi. Onnis­tuneen asia­kas­pal­velun maine kiirii kauas, mutta huonot asia­kas­ko­ke­mukset leviävät usein vieläkin laajem­malle. Palve­lussa tehtyjen virheiden korjaa­minen on usein vaikeaa ja kallista. Tämän vuoksi asiansa osaava asia­kas­palvelu on yrityk­selle arvokas resurssi, jonka kehit­tä­miseen kannattaa panostaa.

Hyödyt osallistujille:

  • Tiedät, mistä osate­ki­jöistä erin­omainen asia­kas­palvelu koostuu
  • Osaat tunnistaa erilaisten asiak­kaiden palve­lu­tarpeet
  • Ymmärrät ja hallitset palve­lu­ti­lan­teiden eri vaiheet
  • Osaat toimia taita­vasti vaikeissa asia­kas­ti­lan­teissa
  • Tunnistat palve­lu­ti­lan­teissa lisä­myynnin mahdol­li­suuksia
  • Tunnet omat vahvuutesi ja kehit­ty­mis­koh­teesi asia­kas­pal­ve­lijana

Inves­tointi asia­kas­pal­velun kehit­tä­miseen kannattaa. Jo yksi erin­omai­sesti onnis­tunut asia­kas­koh­taa­minen voi maksaa koulu­tuksen kustan­nukset takaisin.

Brik järjestää aiheista myös yrityksille räätälöityjä valmennuksia!

Kohderyhmä

Valmennus on suun­ni­teltu sekä vaati­vissa asia­kas­pal­ve­lu­teh­tä­vissä toimi­ville henki­löille että asia­kas­pal­ve­lusta vastaa­ville esimie­hille. Perin­teisten palve­luam­mattien lisäksi koulutus soveltuu erin­omai­sesti myös asian­tun­ti­ja­työtä teke­ville henki­löille. Hyvässä asia­kas­pal­ve­lussa pätevät samat laina­lai­suudet toimia­lasta riip­pu­matta.

Aikataulu

8.30 Ilmoit­tau­tu­minen ja aamu­kahvi

9.00 Tilai­suuden avaus

09.15 Hyvästä asia­kas­pal­ve­lusta kilpai­lu­valtti

10:00 Asiakkaan asioin­ti­ko­ke­mukseen vaikut­tavat tekijät

11:00 Vuoro­vai­kutus on keskeisin taito asia­kas­pal­ve­lussa

  •  Mitä haluat viestiä ja mitä oikeasti viestit?

11.30 Erin­omaisen asia­kas­pal­velun ja asia­kas­koh­taa­misen vaiheet

  • Ensi­vai­ku­telman tärkeys
  • Kysy, älä oleta
  • Ratkaisun helppous

13:00 Orga­ni­saation asia­kas­lupaus käytän­nössä

13.30 Haas­ta­vissa asia­kas­pal­ve­lu­ti­lan­teissa onnis­tu­minen

  • Rekla­maation ammat­ti­mainen käsittely

14.30 Kahvi

14:45 Työn merki­tyk­sel­li­syyden merkitys!

15.30 Asiakkaan odotukset ylittävä palvelu ja asia­kas­suhteen vahvis­ta­minen

16.00 Yhteenveto ja loppu­kes­kustelu

Koulutuspaikka

Hotel Haven, Unio­ninkatu 17, 00130 Helsinki.

Kouluttaja

Maisa Durchman

Maisa on asia­kas­pal­velun, myynnin, sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista. Viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta.

Brikillä Maisa valmentaa asia­kas­pal­veluun, myyntiin ja niiden johta­miseen sekä apteek­ki­lii­ke­toi­mintaan keskit­ty­villä kurs­seilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DiSC®-valmentaja sekä ICF-serti­fioitu coach. Maisan valmen­nuk­sista välittyy posi­tii­vinen asenne. Omakoh­taisen yrit­tä­jä­ko­ke­muksen ansiosta valmen­nukset ovat myös täynnä käytän­nön­lä­hei­syyttä ja teke­misen meininkiä.

Kustannukset

Tilai­suuden hinta on 790 eur/​hlö + alv 24%, joka sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, lounaan ja kahvi­tar­joilut. Jos yrityk­sessäsi on useita koulu­tuk­sesta kiin­nos­tu­neita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmä­alen­nusta kouluttajalta.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Positiivista energiaa asiakaspalveluun? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Brik sosiaalisessa mediassa

Brik

Brik

Kaipaavatko työsukset voitelua? Narisevatko tuloksenteon saranat? Tule hakemaan uutta pontta tekemiseen!

Brik valmentaa työmaailman huipputyyppejä ja menestyviä joukkueita. Yhteensä lähes puolen vuosisadan valmennuskokemuksen pohjalta Brikin osaajat tietävät, että innostava ja kannustava ilmapiiri tuottavat tulosta tehokkaammin kuin yksisuuntainen opetus. Valmennuksissa luodaan positiivinen ilmapiiri, jossa on turvallista kokeilla uutta ja rohkaistua revittelemäänkin! Ei...


Lue lisää kouluttajasta Brik ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Brik

Metsänneidonkuja 4
02130 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.brik.fi


Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 1 arviointiin

Ninni Kuusela Eventia Oy
(5)
Kouluttaja oli asiantunteva ja mukava, hän pystyi antamaan paljon konkreettisia työkaluja asiakaspalvelun arkeemme.
Arvioinnit
Arvioinnit
(5,0)
Perustuu 1 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 71 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Positiivista energiaa asiakaspalveluun täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: