Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Tehokas Call Center työskentely

Brik
Yhteenveto
1 päivä
790 EUR + alv 24 %
18.12.2019 09:00
   
Helsinki
Avoin koulutus

Tehokas Call Center työskentely

Tehokas Call Center -työskentely

Palvele asiakkaita puhelimen välityksellä

Puhelimessa tehtävä myynti- ja asiakaspalvelutyö pitävät pintansa lisääntyvän monikanavaisen myyntityön ohella. Soittotyö vaatii rutiinia ja sitkeää toistoa, mutta on parhaimmillaan tehokasta viestintää ja monipuolista vuorovaikutusta asiakkaan kanssa.

Valmennuksessa käsitellään puhelimessa tehtävän myynti- ja asiakaspalvelutyön tärkeimpiä elementtejä. Yhtäältä usein tiedostamattomia mustia pisteitä, kuin samalla kirkkaasti soivia ylä-ääniä. Lupaamme, että käytännössä testatut puhelinviestinnän elementit tuovat sisältöä ja tulosta työhösi.

Koulutuksen hyödyt

  • Tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohtasi puhelintyöskentelyssä
  • Opit viestimään tehokkaasti ja tyylillä
  • Saat lisää ymmärrystä asiakkaan erilaisiin reaktioihin puhelun aikana ja taklaat vastaväitteet taidolla
  • Rakennat toimivat keskustelurungot puhelun ohjauksen tueksi
  • Saatat jopa innostua puhelintyöskentelystä!

Kohderyhmä

Valmennus on suunniteltu kaikille puhelinta myyntikanavana käyttäville, niin kokeneille asiantuntijoille kuin urallaan alkuvaiheessa oleville. Toki myös tiimien esimiehille tuomaan lisäpotentiaalia puhelinkohtaamisiin.

Aikataulu

09:00 Tilaisuuden avaus, tutustuminen ja päivän tavoitteet

90:15 Luurikammon taklaaminen

09:30 Puhelintyöskentelyn haasteet ja mahdollisuudet

10:00 Asiantuntijan myynti- ja asiakaspalvelutaidot

  • Huippumyyjän ominaisuudet
  • Tuotemyynnistä ratkaisumyyntiin
  • Puhelimessa määrä tuo laatua

11:00 Puhelinviestinnän ”K4”

  • Kielenkäyttö
  • Kuuntelu
  • Käytöstavat
  • Keskustelunohjaus ja yksinkertaistaminen

12:00 LOUNAS

13:00 Ulossoiton rakenne

  • Puhelun avaus ja ensivaikutelman tärkeys
  • Kartoitus ja kuuntelu myyjän tärkeimmät taidot – kysymystekniikka
  • Yhteenveto ja ensimmäinen ”kyllä”
  • Ratkaisun helppous
  • Klousaus ja jatkosta sopiminen

14:00 Tauko

14:30 Sisään tulevan puhelun hoito

  • Haastavan asiakkaan kohtaaminen
  • Ensivaikutelman merkitys – Hymy kuuluu äänestä!
  • Ongelman ratkaisusta lisämyynnin tekijäksi – ”siltakysymykset”

15:00 Tehokas ja tyylikäs sähköpostiviestintä

15:30 Yhteenveto ja loppukeskustelu

16:00 Valmennus päättyy

Koulutuspaikka

Tapahtumatalo Bank

Unioninkatu 20

00130 Helsinki

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Maisa Durchman. Maisa on valmentanut call center – toimintoja useilla eri liiketoiminta-alueilla. Esimerkiksi pankki- vakuutus- ja teleoperaattoriliiketoiminnoissa. Kokemusta myös service desk – tyyppisten nopeatempoisten toimipisteiden valmentamisesta. Maisa on rakentanut puhelintyöskentelyyn viestintämalleja ja vinkkejä löytyy myös luurikammon taklaamiseen, siinä missä passiivisen tilauspuhelun myynnilliseksi kääntämiseen.

Maisa on DISC –valmentaja sekä ICF sertifioitu coach, joten positiivinen haastaminen näkyy myös valmennuksissa. Yrittäjänä Maisa on toiminut ensimmäisen kerran jo parikymppisenä yliopisto-opiskelijana ja pitääkin käytännönläheisyyttä ja tuumasta toimeen – henkistä tekemistä tärkeänä kaikissa valmennushankkeissaan.

Kustannukset

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Tehokas Call Center työskentely? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Brik

Brik

Kaipaavatko työsukset voitelua? Narisevatko tuloksenteon saranat? Tule hakemaan uutta pontta tekemiseen!

Brik valmentaa työmaailman huipputyyppejä ja menestyviä joukkueita. Yhteensä lähes puolen vuosisadan valmennuskokemuksen pohjalta Brikin osaajat tietävät, että innostava ja kannustava ilmapiiri tuottavat tulosta tehokkaammin kuin yksisuuntainen opetus. Valmennuksissa luodaan positiivinen ilmapiiri, jossa on turvallista kokeilla uutta ja rohkaistua revittelemäänkin! Ei...


Lue lisää kouluttajasta Brik ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Brik

Metsänneidonkuja 4
02130 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.brik.fi


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,6)
Perustuu 36 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Tehokas Call Center työskentely täytä seuraavat tiedot: