Business College Helsinki

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Business College Helsinki

Business College Helsingin tarjontaan kuuluvat liiketoiminnan sekä tieto- ja viestintätekniikan ammattitutkinnot, erikoisammattitutkinnot, perustutkinnot työn ohessa ja aikuisille sekä täydennyskoulutus. Toteutamme joustavasti aikuiskoulutusta, joka mahdollistaa omassa ammatissa kehittymisen, uralla etenemisen tai päätoimisen opiskelun kautta uudelleenkouluttautumisen. Aikuiskoulutus on pääosin omalla työpaikalla tapahtuvaa opiskelua, lähiopetuksen (= oppitunnit oppilaitoksen tiloissa) määrä vaihtelee tutkinnoittain ja suoritustavoittain (iltaopiskelu, oppisopimuskoulutus, tunteja päiväryhmien kanssa, verkko-opiskelu).

Meillä on pitkä kokemus, laaja koulutustarjonta, laadukas opetus ja ohjaus sekä hyvät yhteydet työelämään. Business College Helsingissä opiskelee yhteensä noin 3 000 opiskelijaa.

Oppilaitoksen tilat sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella Pasilan rautatieaseman ja kauppakeskus Triplan välittömässä läheisyydessä Messukeskuksen naapurissa.

Tervetuloa opiskelemaan Business College Helsinkiin!

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Business College Helsinki? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Rautatieläisenkatu 5
00520 Helsinki