Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Palvelumuotoilulla tehokkaampaa toimintaa ja parempaa asiakaskokemusta

Centria-ammattikorkeakoulu, Centria tutkimus ja kehitys
Yhteenveto
Kesto: Sopimuksen mukaan
Aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan
   
Paikkakunta: Useita paikkakuntia

Palvelumuotoilulla tehokkaampaa toimintaa ja parempaa asiakaskokemusta

Palvelumuotoilulla tehokkaampaa toimintaa ja parempaa asiakaskokemusta / Centria-ammattikorkeakoulu - Täydennyskoulutus

Palvelumuotoilulla tehokkaampaa toimintaa ja parempaa asiakaskokemusta

Palvelumuotoilusta on tullut nopeasti kasvava suuntaus kehittämistyössä yrityksissä ja julkisella sektorilla. Kehittämisnäkökulma perustuu asiakaslähtöisyyteen, yhteiskehittämiseen, palveluprosessien näkyväksi tekemiseen ja kokeilevaan kehittämiseen. Koulutus/työpaja suunnitellaan asiakkaan tarpeiden mukaiseksi ja toteutetaan käytännönläheisesti asiakkaan omia kehittämiskohteita eteenpäin vieden.

Sisältöesimerkki:

  1. Aloitustapaaminen: Organisaation toiminnan tarkastelu (Business Model Canvas), rajataan kehittämistehtävän sisältö, valitaan osallistujat (1,5h)
  2. Palvelumuotoilun perusteet ja menetelmät kehittämistehtävän tueksi (4h)
  3. Osallistujat työstävät kehittämistehtävää tapaamisten välillä
  4. Käydään läpi kehittämisideat ja työstetään niitä yhdessä eteenpäin. Kuvataan tulokset (4h)
  5. Tulosten esittely ja jatkotoimien suunnittelu niiden pohjalta (1-2h)

Organisaatio panostaa:

  • Koulutuksen hinta
  • Työntekijöiden osallistuminen itse kehittämistyöhön

Organisaatio saa:

  • Henkilöstön osaamistason nostaminen
  • Työkaluja kehittämistyöhön
  • Osallisuus kehittämiseen, kehittämisasenteen kasvattaminen organisaatiossa
  • Kehittämistulokset nimettyyn haasteeseen

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Palvelumuotoilulla tehokkaampaa toimintaa ja parempaa asiakaskokemusta, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Ota yhteyttä

Täytä yhteystietosi, jos haluat tietää lisää koulutuksesta Palvelumuotoilulla tehokkaampaa toimintaa ja parempaa asiakaskokemusta.


Yhteydenottopyynnön avulla saat helposti yhteyden koulutuksen järjestäjään.


Kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä. Saat lisätietoja, jotta voit tehdä oikean koulutuspäätöksen.


Yhteydenottopyyntö ei sido sinua mihinkään.

Errors
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen

Centria-ammattikorkeakoulu, Centria tutkimus ja kehitys

Centria-ammattikorkeakoulu - Täydennyskoulutus

Centria-ammattikorkeakoulun Koulutuspalvelujen tavoitteena on tukea yksilöitä, yrityksiä ja organisaatioita toiminnan ja osaamisen uudistamisessa. Tarjontaan kuuluu sekä valmiita täydennyskoulutuskokonaisuuksia että yritys-/yhteisöasiakkaan tarpeisiin räätälöityjä koulutuksia. Lisäksi tarjolla on seminaareja ja konsultointeja kaikilta Centria-ammattikorkeakoulun koulutusaloilta: tekniikka, liiketalous, sosiaali- ja terveysala, humanistinen ja kasvatusala...


Lue lisää kouluttajasta Centria-ammattikorkeakoulu, Centria tutkimus ja kehitys ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Centria-ammattikorkeakoulu, Centria tutkimus ja kehitys

Talonpojankatu 2
67100 Kokkola

 Näytä puhelinnumero
tki.centria.fi