Positive Solutions

paikassa Helsinki (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Positive Solutions for Business & Life

– coaching, kehitys, koulutus

Positive Solutions kouluttaa ja kehittää yrityksiä, ryhmiä ja yksityishenkilöitä sekä coachauksessa että konfliktienhallinassa. Positive Solutions järjestää monenlaista koulutusta kahden päivän peruskursseista kansainvälisiin sertifiointeihin. Lisäksi tarjolla on myös räätälöityjä konsepteja ja koulutuksia asiakkaiden yksilöllisten tarpeiden mukaan.

Positive Solutionsin kouluttajat tietävät, mitä voimakas coaching ja ammattimainen konfliktienkäsittely voi saada aikaan ihmisten elämässä ja yritysten toiminnassa. Positive Solutions kouluttaa, kehittää ja coachaa henkilöitä ja organisaatioita pitkällä kokemuksella ja vankalla ammattitaidolla.

Koulutuksissa käytetään ainutlaatuisia malleja ja konsepteja. Ammattimaisella coachingilla saavutetaan yhdessä näkyviä muutoksia ja tuloksia. Positive Solutions kouluttaa ja tekee työtään intohimolla. Ilmapiiri koulutuksissa on avoin, salliva ja inspiroiva.

Core Strengths - SDI 2.0

Johtajuus- ja konfliktien hallinnan koulutuksissa käytämme Strenght Deployment Inventory® – eli SDI-työkalua. Stressin, jatkuvan ärtyneisyyden ja ratkaisemattomien konfliktien vuoksi huonosti voivat työntekijät aiheuttavat yleensä tulonmenetyksiä, koska heidän työtehonsa heikkenee ja tuottavuutensa laskee.

Core Strengths - SDI 2.0 auttaa sinua kehittämään suhteita, rakentamaan tehokkaita ja toimivia tiimejä, hallitsemaan konflikteja ja viestimään vastaanottaja keskipisteessä. Positive Solutionsin menetelmillä voit kääntää vastoinkäymiset menestykseksi.

Core Strengths - SDI 2.0 integraatiot vahvistavat ihmissuhteita missä tahansa työskenteletkin:

• Microsoft Outlook
  • Microsoft Teams
  • Zoom
  • mobile app

Haluatko lisätietoa Positive Solutionsin koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa koulutustarjonnasta alta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista tai voit pyytää tarjousta.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Kasvatus / Ohjaus
Coaching Kesto Hinta Paikka Alkaa
Business & Life Coach Certification Program 9 päivää 3 450 EUR Verkossa Useita (3)
Coaching Peruskurssi 2 päivää 230 EUR Verkossa Useita (4)
Kommunikointitaidot
Have a Nice Conflict -työpaja 1 päivä Suomi

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Positive Solutions? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Positive Solutions Business & Life Oy Ab
Y tunnus 3251430-5
PL 12 00560 Helsinki

Puhelin: +358 (0)50 381 4737
Puhelin +358 (0)45 847 0443
www.positivesolutions.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,9

Perustuu 65 arviointiin
Kirjoita arviointi
Päivi Nummi
17 kesä 2020

Erinomainen koulutus, joka oli lopulta paljon enemmän kuin odotin! Ammattitaitoinen opetus ja toimivat menetelmät - suosittelen lämmöllä! <3

Koulutukseen osallistunut
13 maalis 2019

Lämminhenkinen, kaikki huomioon ottava hyvä vertaistuki.

Koulutukseen osallistunut
13 maalis 2019
Erittäin hyvin rakennettu kokonaisuus

Tämä koulutus on todella muuttanut käsitykseni itsestäni sekä ihmiskohtaamisista. Kuuntelusta on tullut uusi tervetullut haaste, joka ei olekaan niin helppoa kuin ennen luulin. ...