Google Analytics kehittyneemmät ominaisuudet
Corellia Helsinki Oy
Google Analytics kehittyneemmät ominaisuudet
Google Marketing Platform sisältää neljä analytiikkatyökalua: Google Tag Manager, Google Analytics sekä Data Studio ja Optimize. Tässä koulutuksessa käydään läpi Universal Analytics -version kehittyneempiä ominaisuuksia. Tutustu tarvittaessa myös Google Analytics 4 perusteet koulutukseen. Koulutuksen alussa käydään läpi mitä kaikkea Google Marketing Platformiin sisältyy ja kuinka nämä työkalut linkittyvät toisiinsa? Tässä koulutuksessa oppiminen tapahtuu kouluttajan luennon sekä käytännön esimerkkien ja tehtävien avulla. Jokaisella osallistujalla on mahdollisuus seurata kouluttajan esimerkkejä, ja tehdä perässä toimenpiteitä omalla Google Analytics tilillä.
Koulutuksessa käydään läpi Google Analyticsin käyttöliittymää ja kehittyneempiä toiminnallisuuksia. Osallistujat voivat käyttää tässä vaiheessa oman organisaation Google Analytics (GA) tiliä tai koulutukseen tarkoitettua demo-tiliä. Koulutuksen aikana käydään läpi organisaation toimintaa avustaviin toiminnallisuuksiin ja sekä kehittyneempiin raportteihin. Lisäksi opitaan kuinka Google Analyticsin automaattisia näkemyksiä voi hyödyntää. Koulutuksen aikana keskitytään pääasiassa monikanava- ja attribuutioraportteja sekä kuinka perustetaan attribuutioprojekti.
Miksi osallistua?
- Ymmärrät Google Analyticsin roolin osana Google Marketing Platform työkaluja
- Ymmärrät Google Analyticsin kehittyneemmät toiminnallisuudet ja raportit
- Osaat hyödyntää datan valvontaa sekä pystyt tulkitsemaan Google Analyticsin monikanava- ja attribuutioraportteja
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Google Analytics kehittyneemmät ominaisuudet, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Tämä koulutus on ehdoton jokaiselle Google Marketing Platform tuotteita käyttävälle. Koulutus on tarkoitettu kaikille organisaation digitaalisen mainonnan tai verkkopalveluiden kehityksen parissa työskenteleville. Koulutus on jatkotasoinen ja sopii kaikille markkinoinnin parissa toimiville henkilöille. Koulutus soveltuu myös organisaation tai markkinoinnin ylimmälle johdolle yleissivistävänä, ja kumppanivalintoja tukevana tietoiskuna. On hyvä, että osallistujat ovat käyttäneet aiemmin Google Analyticsia rutiininomaisesti tai olet käynyt Google Analytics -perusteet kurssin.
Mitä koulutukseen osallistuminen vaatii?
Tulet saamaan koulutuksesta kaikkein parhaimman hyödyn irti, mikäli sinulla on käytettävissäsi etäkoulutuskertojen aikana:
- kaksi näyttöä (toiselta seuraat koulutusta ja toiselta teet kouluttajan mukaan toimenpiteitä Google Analytics tilillä)
- vähintään kannettava tietokone
- riittävät oikeudet (mielellään organisaation Google Analytics tilille, voit myös vaihtoehtoisesti käyttää koulutukseen tarkoitettua demo-tiliä)
Kouluttaja
Petri Mertanen,
Certified Analytics Consultant Google Tag Manager Fundamentals-, Google Ads Fundamentals- ja Google Analytics Qualification -sertifikaatit
Kustannukset
490€ + alv 24%
Corellia Helsinki Oy

Kaikki Adobe-monimediaosaaminen sekä Microsoft-teknologioiden koulutukset samasta osoitteesta
Corellia on julkaisu-, viestintä-, ja markkinointityötä tekevien sekä ICT-asiantuntijoiden ja raportoinnin ammattilaisten koulutus-, konsultointi- ja avunantokumppani. Corellia on Microsoftin kultakumppani ja Adoben sertifioima koulutuskumppani, jonka lisäksi Corellia auttaa asiakkaita WordPressin, web-suunnittelun ja tekniikoiden, videon ja animaation, digimarkkinoinnin sekä viimeisimpänä verkkopalveluiden...
Yhteydenottopyyntö
Yhteystiedot : Corellia Helsinki Oy
Corellia Helsinki Oy
Rennosti kevättä kohti!
Tutustu kurssivalikoimaan ja löydä organisaatiosi tarpeisiin sopivat ajankohtaiset ICT-verkkokoulutukset.
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Google Analytics kehittyneemmät ominaisuudet täytä seuraavat tiedot: