Google Tag Manager perusteet
Corellia Helsinki Oy
Google Tag Manager perusteet
Google Marketing Platform sisältää neljä analytiikkatyökalua: Google Tag Manager, Google Analytics sekä Data Studio ja Optimize. Koulutuksen alussa käydään läpi mitä kaikkea Google Marketing Platformiin sisältyy ja kuinka nämä työkalut linkittyvät toisiinsa? Tässä koulutuksessa oppiminen tapahtuu kouluttajan luennon sekä käytännön esimerkkien ja tehtävien avulla. Jokaisella osallistujalla on mahdollisuus seurata kouluttajan esimerkkejä, ja tehdä perässä toimenpiteitä omalla Google Tag Manager tilillä.
Koulutuksessa käydään läpi Google Tag Managerin asennus. Osallistujat voivat käyttää tässä vaiheessa koulutukseen tarkoitettua ympäristöä. Lisäksi koulutuksen aikana käydään läpi Tag Managementin yleisiä periaatteita ja hyötyjä. Google Tag Manager (GTM) koulutuksen aikana käydään läpi muuttujia, laukaisusääntöjä ja erilaisia tägejä. GTM-koulutuksen aikana keskitytään pääasiassa verkkopalvelun tarkempaan mittaamiseen Google Analyticsin avulla, mutta lisäksi saat konkreettisen käsityksen kuinka GTM toimii myös digitaalisen mainonnan mittaamisen apuna.
Miksi osallistua?
- Ymmärrät Google Tag Managerin roolin osana Google Marketing Platform työkaluja
- Ymmärrät kuinka Google Tag Manageria voidaan käyttää tehokkaasti, hallitusti ja oikein
- Osaat Google Tag Managerin peruskäytön ja logiikan digitaalisen mainonnan sekä verkkopalvelun mittaamisen apuna
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Google Tag Manager perusteet, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Tämä koulutus on ehdoton jokaiselle Google Marketing Platform tuotteita käyttävälle. Koulutus on tarkoitettu kaikille organisaation digitaalisen mainonnan tai verkkopalveluiden kehityksen parissa työskenteleville. Koulutus on perustasoinen ja sopii kaikille markkinoinnin parissa toimiville henkilöille. Koulutus soveltuu myös organisaation tai markkinoinnin ylimmälle johdolle yleissivistävänä, ja kumppanivalintoja tukevana tietoiskuna. Koulutus ei edellytä aikaisempaa kokemusta käytettävistä työkaluista, mutta on hyvä, mikäli osallistuja on joskus käyttänyt Google Analyticsia tai muita Google Marketing Platform järjestelmiä.
Mitä koulutukseen osallistuminen vaatii?
Tulet saamaan koulutuksesta kaikkein parhaimman hyödyn irti, mikäli sinulla on käytettävissäsi etäkoulutuskertojen aikana:
- kaksi näyttöä (toiselta seuraat koulutusta ja toiselta teet kouluttajan mukaan toimenpiteitä Google Tag Manager tilillä)
- vähintään kannettava tietokone
- riittävät oikeudet organisaation Google Tag Manager tilille (voit myös vaihtoehtoisesti käyttää koulutusta varten luotua ympäristöä)
Kouluttaja
Petri Mertanen,
Certified Analytics Consultant Google Tag Manager Fundamentals-, Google Ads Fundamentals- ja Google Analytics Qualification -sertifikaatit
Kustannukset
490€ + alv 24%
Corellia Helsinki Oy

Kaikki Adobe-monimediaosaaminen sekä Microsoft-teknologioiden koulutukset samasta osoitteesta
Corellia on julkaisu-, viestintä-, ja markkinointityötä tekevien sekä ICT-asiantuntijoiden ja raportoinnin ammattilaisten koulutus-, konsultointi- ja avunantokumppani. Corellia on Microsoftin kultakumppani ja Adoben sertifioima koulutuskumppani, jonka lisäksi Corellia auttaa asiakkaita WordPressin, web-suunnittelun ja tekniikoiden, videon ja animaation, digimarkkinoinnin sekä viimeisimpänä verkkopalveluiden...
Yhteydenottopyyntö
Yhteystiedot : Corellia Helsinki Oy
Corellia Helsinki Oy
Rennosti kevättä kohti!
Tutustu kurssivalikoimaan ja löydä organisaatiosi tarpeisiin sopivat ajankohtaiset ICT-verkkokoulutukset.
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Google Tag Manager perusteet täytä seuraavat tiedot: