CxO Professional

paikassa Vantaa (+ 3 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

CxO Professional

Vaikuttavuuden ja karisman motivoiva kehittäjä

"Sinä ja tiimisi opitte luottamuksen rakentamisen taidon. Vaikuttavuustakuulla!"

CxO Professional on yksilöiden ja tiimien vaikutusvoiman kehittämiseen erikoistunut yritys. CxO Professionalin juuret ovat ammattimentoroinnissa ja ihmisläheisessä johtamisessa. CxO uskoo, että hyvin johdetut ihmiset ovat työssään onnellisia ja tuottavia. CxO:ta vie eteenpäin vahva motivaatio parantaa yksilöiden ja tiimien positiivista vaikuttavuutta.

CxO Professional auttaa asiakkaitaan monimuotoisesti koulutuksen, mentoroinnin, valmennuksen, työnohjauksen ja konsultoinnin keinoin. Luottamus, ihmisten erilaisuuden arvostaminen ja jatkuva kehittyminen ovat CxO:n toimintaa ohjaavia arvoja. CxO:n motto on tosissaan, mutta ei totisena. Yritys elää palautteesta, sillä se on ainoa tapa kehittyä!

Ammattimentoroinnin synty

Monet CxO:n kohtaamat johtajat tuntevat olonsa yksinäiseksi. On asioita, joista ei voi puhua esimiehelle, johdettaville, kollegoille, puolisolle tai ystäville. Asioita, joista haluaisi puhua samankaltaisia kokeneelle ja ehkä jopa kokeneemmallekin johtajalle, jolla on ammatillisen suhteen tuoma vaitiolovelvollisuus.

Ammattimentori on johtajan onnistumisen varmistaja. Lukkojen aukaisija, tavoitteellisuuden lisääjä ja turhan tekemisen karsija. Hän auttaa sinua tilanteeseesi parhaiten sopivilla vuorovaikutuksen työkaluilla. Ammattimentorointia on saatavilla myös tiimeille ja johtoryhmille, lähitoteutuksena sekä etänä.

Haluatko lisätietoja CxO Professionalin koulutuksista?

Lisätietoja CxO Professionalin koulutustarjonnasta löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Saat lisätietoja myös suoraan koulutuksen järjestäjältä tekemällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta CxO Professional? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Teknobulevardi 3-5 G
01530 Vantaa

Puhelin +358 50 9105 922

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 14 arviointiin
Kirjoita arviointi
Marja Tikkanen, Development Manager, Suunnittelutoimisto Rusttet Oy
31 touko 2022

Loistava koulutus, joka on yksi parhaita koskaan käymiäni. Teoriaa, tekemistä ja vertaistukea.

Tapani Riihijärvi, Liiketoimintajohtaja, Raskone Oy
31 touko 2022

Paras kurssi johtamisesta ikinä!

Viivi Lehto-Peltomäki, Toimitusjohtaja, Musta Design
31 touko 2022

Kurssi antoi uusia näkökulmia monialaisten tiimien johtamiseen sekä työkaluja mentorointiin. Kaupan päälle sain olla osa loistoporukkaa, jonka kanssa olemme varmasti jatkossakin...

Näytä lisätiedot