
Legendaarinen palvelu™ -valmennus
Asiakaskokemuksen kehittäminen tuo organisaatiollesi selvän kilpailuedun. Loistavalla asiakaspalvelulle rakennat asiakassuhdetta paremmaksi ja vahvistat asiakastyytyväisyyttä. Luo palvelukulttuuri, joka saa asiakaspalvelun loistamaan ja asiakkaat palaamaan yhä uudelleen.
Legendaarinen palvelu™ -valmennus antaa käytännölliset työkalut ja taidot, joiden avulla sinä, tiimisi ja koko organisaatiosi teette erinomaisesta asiakaspalvelusta kilpailuedun.
Palveluhenkisen kulttuurin arvo
Yritykset, jotka tarjoavat loistavaa asiakaspalvelua, tietävät, että heidän työntekijänsä ja heidän rakentamansa asiakassuhteet ovat yrityksen kaikkein tärkeintä omaisuutta. Niissä rakennetaan palveluhenkistä kulttuuria tietäen, että loistava asiakaspalvelu alkaa onnistuneesta organisaation sisäisestä asiakaspalvelusta, laajentuen ulkoisten asiakkaiden palvelemiseen. Loistavaa asiakaspalvelua tarjoavissa yrityksissä etulinjan asiakaspalvelijoille annetaan valtuutus tehdä päätöksiä, ratkaista ongelmia ja ylittää asiakkaiden odotukset. Tämän tuloksena asiakasuskollisuus kasvaa, palvelun laatu kehittyy, myynnin kustannukset vähenevät, mutta myynti kasvaa.
Legendaarinen palvelu™ -valmennus (Legendary Service®) on tarkoitettu yrityksesi ja organisaatiosi johtajille sekä etulinjan asiakaspalvelijoille. Valmennus opastaa, miten he systemaattisesti tuottavat loistavaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemuksia, jotka tuovat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat takaisin yhä uudelleen. Loistavuudesta syntyy palvelukulttuuri, joka on yrityksesi ehdoton kilpailuetu.
Monet tietävät, että hyvä asiakaspalvelu on yksi tärkeimmistä yrityksen menestystekijöistä. Toimivan palveluhenkisen kulttuurin luominen voi kuitenkin olla haastavaa. Legendaarinen palvelu™ -valmennusohjelma opettaa asiakaspalvelijasi tarjoamaan jatkuvasti erinomaista palvelua ja saamaan asiakkaasi palaamaan. Se luo todellista kilpailuetua yrityksellesi.
Legendaarinen palvelu™ valmennusohjelman avulla:
- Saat henkilöstösi omaksumaan palveluun keskittyvän vision, arvot ja käyttäytymisen
- Opit segmentoimaan asiakkaasi tarve- ja halulähtöisesti
- Valtuutat työntekijäsi rakentamaan hyviä asiakassuhteita
- Kasvatat asiakasuskollisuutta ja lisäät tuloja
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Legendaarinen palvelu™ -valmennus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Legendaarinen palvelu™ sopii työntekijöille, johtajille, lähijohtajille, jotka haluavat tehdä erinomaisesta palvelusta kilpailuedun.
Aikataulu
Valmennus koostuu kolmesta moduulista, jotka voidaan toteuttaa yhtenä tai kahtena päivänä toiveidenne mukaan joko lähitoteutuksena tai verkossa. Lisäksi valmennukseen sisältyy ennakkotehtäviä, työkirja, käytännönläheiset työkalut sekä pääsy Blanchard Exchange-oppimisalustalle.
Kustannukset
Ota yhteyttä
Educo Valmennustalo sosiaalisessa mediassa
Educo Valmennustalo

Olemme johtamisen osaaja, kehittäjä ja vaikuttaja
Perustehtävämme lähtee auttamisen halusta ja ajatuksesta. Missiomme on auttaa sinua onnistumaan johtamisessa. Autamme sinua kasvamaan ihmisenä ja organisaatiotasi saavuttamaan tavoitteensa paremman johtamisen avulla. Uskomme, että kaikissa organisaatioissa menestyminen lähtee yksittäisten ihmisten ajattelusta ja päivittäisistä valinnoista. Tämän vuoksi keskitymme auttamaan sinua...
Yhteystiedot
Educo Valmennustalo
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Legendaarinen palvelu™ -valmennus täytä seuraavat tiedot: