Sosiaalinen media – mittaaminen

Eduhouse Oy, Verkossa
Kesto
0,5 päivää
Hinta
240 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
24 lokakuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
0,5 päivää
Hinta
240 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
24 lokakuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 240 EUR + alv 24 % / osallistuja

Sosiaalinen media – mittaaminen

Eduhouse Oy

Sosiaalisen median kanavien menestyksestä saa irti paljonkin tietoa, jos vain osaa etsiä. Somen ei tarvitse olla vain mutu-tuntumaa ja arvailua, vaan voimme esimerkiksi mitata kanavan tavoitettavuutta ja seurata, nouseeko vai laskeeko kanavamme teho.

Tavoite

Tutustut Facebookin, Instagramin ja Twitterin kävijätiedon analytiikkaan ja mitä eri reittejä sitä voit tutkia. Lisäksi opit, kuinka viet tietoa sosiaalisen median kanavista esimerkiksi Exceliin.

Koulutuksen sisältö

Facebookin ja Instagramin analytiikka

  • Analytiikka Facebook-sivun kautta
  • Tietoihin pääsy Creator Studio tai Business Suiten kautta
  • Yksityiskohtainen analytiikka Business Managerin kautta
  • Oleellisimpien termien selvittäminen

Tärkeimmät seurattavat Facebookissa

  • Seuraajamäärän ja tykkääjien seuranta
  • Yleinen kattavuus
  • Julkaisujen näytöt ja reaktiot
  • Mikä on paras julkaisutyyppisi?
  • Julkaisujen benchmarkkaus kilpailijoiden kanssa
  • Tietojen vienti Exceliin tai muualle analysointia varten

Creator Studion hyödyntäminen Facebookin ja Instagramin kanssa

  • Yleisön analysointi, ketkä sinua seuraavat?
  • Videokatseluiden analysointi

Analytiikka Business Managerissä

  • Sivun kattavuus ja sen kehittyminen
  • Sisällön analysointi, lajittelu ja vienti Exceliin
  • Analysoitavien ajanjaksojen valitseminen
  • Julkaisujen järjestely
  • Oman kohderyhmän analytiikka
  • Potentiaalisten kohderyhmien analysointi ja tallentaminen

Analytiikka Twitterissä

  • Twitterin visuaaliset tilastot ja niiden lukeminen
  • Twiittien toimintojen ja näyttöjen analysointi ja kehittymisen seuraaminen
  • Ajanjaksojen valinta analysointia varten
  • Tietojen vienti Exceliin analyysia varten
  • Twitterin videonäyttöjen analysointi

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

24 lokakuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Koulutus sopii henkilöille, jotka ylläpitävät tai muuten pyörittävät somekanavia ja haluavat oppia enemmän niiden datan analysoinnista.

Ohjelmaversio

Koulutuksessa käytetään sosiaalisen median palveluita, ei erillisiä sovelluksia.

Aikataulu

Klo 13-16

Kustannukset

240 €+ alv 24%

Eduhouse somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Sosiaalinen media – mittaaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Eduhouse Oy
Leppäsuonkatu 9
00100 Helsinki

Kehitä henkilöstösi osaamista monipuolisilla koulutuksilla 

Eduhouse Oy on voimakasta kasvua tekevä koulutusorganisaatio, jonka toiminnan kulmakiviä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Kehitämme palveluamme erityisesti niille, joilla on niukasti aikaa, mutta tarve pitää osaamisensa ajan tasalla. Eduhouse Oy:n jatkuvan koulutuksen malli auttaa vahvistamaan koko organisaation, tiimin tai...

Lue lisää kouluttajasta Eduhouse Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu