EK-Tieto Oy

paikassa Helsinki (+ 12 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

EK-Tieto Oy

EK-Tieto Oy tarjoaa yrityksille koulutuspalveluja työsuhdeasioissa, palkanlaskennassa, yritysverotuksessa ja yritysturvallisuusasioissa. Suurin osa koulutuksista on kaikille yrityksille avoimia koulutuksia ja seminaareja, joita järjestetään pääosin pääkaupunkiseudulla sekä live-webinaareina. Lisäksi EK-Tieto järjestää räätälöityjä koulutuksia asiakkaan tarpeen mukaan ympäri Suomea. Laajaan tuotevalikoimaan kuuluvat myös webinaaritallenteet.

Luennoitsijoina toimivat eri alojen asiantuntijat Elinkeinoelämän keskusliitosta (EK) sekä sen ulkopuolelta. EK-Tieto on EK:n tytäryhtiö. Lakipalveluita tarjoava EK-Tiedon tytäryhtiö Työsuhdejuristit Oy on työoikeuteen erikoistunut lakiasiaintoimisto, joka avustaa kaiken kokoisia yrityksiä ja yhteisöjä erilaisissa työoikeudellisissa toimeksiannoissa.

Haluatko saada lisätietoa EK-Tieto Oy:n koulutuksista?

Löydät lisätietoa EK-Tiedon koulutuksista alta löytyvästä koulutuslistauksesta. Voit myös tiedustella lisää suoraan kouluttajalta täyttämällä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Videoesittely

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta EK-Tieto Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Eteläranta 10

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,6

Perustuu 764 arviointiin
Kirjoita arviointi
Ennakkoperintä 2019, Helsinki II

Luennoitsijat ovat oman alansa asiantuntijoita. Heitä on ilo kuunnella ja voi luottaa siihen, että heiltä saatu tieto pitää paikkansa.

Hyvät luennoitsijat.

Sponsoroitu