Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Millainen oppimisen kulttuuri työelämässä vallitsee? Vastaa kyselyyn ja osallistu arvontaan!

Sujuva palveluprosessi toimisto- ja tietotyössä

Excellence Finland
Yhteenveto
Sopimuksen mukaan
   
Tilauskoulutus
Suomi
Koulutus

Sujuva palveluprosessi toimisto- ja tietotyössä

Arvostaisivatko asiakkaasi, jos pystyisit kertomaan heille luotettavan toimitusajankohdan? Leanin periaatteita voidaan soveltaa toimisto- ja tietotyön palveluprosesseissa. Soveltaminen on erilaista kuin valmistavassa teollisuudessa. Toimistossa on esimerkiksi vaikeampi tasoittaa työkuormaa. Puhelimeen voi vastata vasta kun se soi. Asiakaskohtaista palvelua ei voi siis varastoida tai valmistaa etukäteen.

Kaikki toimisto- ja tietotyö ei johdu asiakkaan ensisijaisesta tarpeesta. Kun asiakas soittaa kysyäkseen missä hänen asiansa viipyy, selvitystyö täytyy tehdä, mutta tuo työ ei edistä asiakkaan ensisijaisen tarpeen käsittelyä eli siinä mielessä se on hukkaa. Olennaista on vähentää noita soittoja eikä tehostaa niiden käsittelyä. Prosessien sujuvoittamiseksi pitääkin tunnistaa arvoa lisäävä työ, vähentää hukkaa ja saada prosessin läpimenoaikaa lyhyemmäksi.

Toimisto- ja tietotyön palveluprosesseissa kapasiteetti, kuormitusaste, läpimenoaika, keskeneräinen tuotanto ja kaikkialla esiintyvä vaihtelu kytkeytyvät toisiinsa. Nämä kytkennät hallitsemalla teet osuvampia päätöksiä liittyen prosessin rakenteeseen ja onnistut luomaan luotettavan läpimenoajan ennusteen.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Sujuva palveluprosessi toimisto- ja tietotyössä, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Päivän sisältö on tarkoitettu henkilöille, jotka vastaavat palvelun kehittämisestä, tuottamisesta ja/tai toimittamisesta asiakkaalle. Kurssin avulla teet parempia prosessien rakenteisiin ja ohjaukseen liittyviä päätöksiä, nostat tuottavuutta, nopeutat palvelua ja pidät asiakaslupauksesi yhä tarkemmin. Jos mikä tahansa näistä on osa työtäsi, niin tervetuloa mukaan.

Kustannukset

Tämä koulutus kuuluu yrityskohtaisesti järjestettäviin koulutuksiin.Kiinnostuitko? Ole yhteydessä ja aloita keskustelut koulutuksen järjestämisestä teidän yrityksessä.

Kouluttaja

Jaakko Laurikainen(DI, eMBA) on tuotannonjohtamiseen perehtynyt yritysten neuvonantaja, jolla on pitkä linjakokemus. Jaakon erityisalueena on läpimenoaikojen lyhentäminen, varastojen pienentäminen ja toimitusketjun ketteryyden parantaminen.

Kari Laineon työyhteisövalmentaja, jolla on monipuolinen kokemus työyhteisöjen kehittämisestä niin sisäisenä kehittäjänä, kouluttajana kuin ulkopuolisena konsulttinakin. Karin erityisosaamista ovat ihmisten johtaminen, työyhteisötaidot, fasilitointi, prosessikonsultointi sekä kehittämisen toimintamallien parantaminen.

Excellence Finland

Excellence Finland auttaa organisaatiotanne kehittymisen polulla – aina erinomaisuuteen asti

Vain toimintaa jatkuvasti kehittämällä voi parantaa kilpailukykyä ja tuloksia kestävästi. Asiakastyytyväisyys ja tuloksellisuus varmistetaan tasalaatuisilla ja toimivilla prosesseilla. Sujuva toiminta motivoi myös työntekijöitä. Excellence Finland on mukana organisaatioiden toiminnan ja johtamisen laadun jatkuvassa kehittämisessä. Excellence Finlandin sydämessä on voittoa tavoittelematon yhdistys,...


Lue lisää kouluttajasta Excellence Finland ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteydenottopyyntö

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Sujuva palveluprosessi toimisto- ja tietotyössä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Laatukeskus Facebookissa

Laatukeskus Twitterissä


Yhteystiedot : Excellence Finland

Excellence Finland

Keilaranta 8
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 38 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Sujuva palveluprosessi toimisto- ja tietotyössä täytä seuraavat tiedot: