paikassa Helsinki
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Fintra

Fintra auttaa menestymään. Kansainvälisesti.

Fintran koulutukset kattavat kaikki kansainvälisen liiketoiminnan osa-alueet ulkomaankaupan ensiaskelista aina monikulttuuristen virtuaalitiimien johtamiseen. Fintra on suomalaisen teollisuuden kansainvälisyyskouluttaja jo vuodesta 1962.

Kasva nopeammin ja kannattavammin, luo kansainvälistä vaikuttavuutta

Kattavan, noin 150 asiantuntijan valmentajaverkoston ansiosta Fintra

• pystyy rakentamaan koulutukset hyvinkin tarkasti osallistujakunnan ja koulutuksen tavoitteen mukaisiksi
  • pystyy tarjoamaan laadukkaita koulutuspalveluja juuri siellä, missä asiakkaat niitä tarvitsevat
  • pystyy räätälöimään kaikki avoimet koulutukset yrityksen sisäisiksi koulutuksiksi
  • tarjoaa käyttöösi tietotaitoa, joka on aina ajankohtaista ja käytännön tilanteissa testattua
Näytä kaikki koulutukset

Videoesittely

Koulutukset

Kommunikointitaidot
Neuvottelutaidot Kesto Hinta Paikka Alkaa
Advanced Negotiation Skills 1 päivä 890 EUR Helsinki 14.6.2024
Liiketoiminta
Kansainvälinen liiketoiminta
Hankintakoulutus uudelle hankintapäällikölle 3 päivää 2 450 EUR Helsinki 8.9.2024
Managing Global Key Accounts – Kansainväliset avainasiakkuudet 4 päivää 3 500 EUR Helsinki
Viennin käytännöt – Export in practice 3 päivää 1 990 EUR Helsinki 6.5.2024
Logistiikka / Kuljetus
Alkuperäasiat ja tullinimike 1 päivä 890 EUR Helsinki 11.2.2025

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Fintra? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Mannerheimintie 15
00260 Helsinki

Puhelin: 0104321002
mif.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,6

Perustuu 17 arviointiin
Kirjoita arviointi
23 huhti 2019

Luennoitsija tosiaan tiesi asioista, joista kertoi. Kurssin sisältö oli paljon laaja-alaisempi kuin nimi antoi odottaa (siis positiivisessa mielessä). Ja oli kiva, että luennoit...

Näytä lisätiedot

Huippupäivä! Lisää tällaisia.

23 huhti 2019

Mielenkiintoinen koulutuspäivä, jossa aika ei käynyt pitkäksi.

Sponsoroitu