Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Academy GMS – Myyvä asiakaspalvelu

GMS International
Yhteenveto
Sopimuksen mukaan
   
Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Academy GMS – Myyvä asiakaspalvelu

MYYVÄ ASIAKASPALVELU

Haluatko kehittää asiakaspalveluyksikköäsi myynnillisempään suuntaan? Onko yrityksesi tavoitteena muodostaa asiakaspalveluryhmä, joka avustaa myyntiyksikköä kiireisinä aikoina ja osallistuu aktiivisesti kasvattamaan yrityksesi tulosta lisämyynnin avulla? Siinä tapauksessa GMS Internationalin Myyvä asiakaspalvelu -koulutus on juuri Sinua varten! 

Myyvä asiakaspalvelu -koulutuksessa osallistujat käyvät läpi myynnin perusteet ja oppivat ymmärtämään yrityksen toimintaa ja tuotteita paremmin onnistuakseen luomaan lisämyyntiä tavoitteellisesti ja konsultatiivisen myynnin avulla. Tuotetietouden lisäksi koulutuksessa keskitytään asiakassuhteiden muodostamiseen ja asiakkuuksien kehittämiseen. Entistäkin laadukkaampi asiakaspalvelu, ymmärrys tuotteista ja asiakkaiden tarpeista lisäävät asiakastyytyväisyyttä ja yrityksen menestystä. 

Myyvä asiakaspalvelu -koulutus räätälöidään sinun yrityksesi strategian, toimialan, tavoitteiden, taitotason sekä käytettävissä olevan budjetin ja aikataulun mukaan.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Academy GMS – Myyvä asiakaspalvelu, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

KOHDERYHMÄ 

Koulutus on suunnattu erityisesti asiakaspalvelun parissa työskenteleville henkilöille, jotka haluavat parantaa lisämyyntitaitojaan ja ymmärrystään asiakkaan tarpeista. Osallistujat saavat valmennusta ja jatkuvaa palautetta kouluttajaltaan. 

Sisältö

ESIMERKKEJÄ MAHDOLLISISTA AIHEALUEISTA

TASO 1 - ONNISTUNEIDEN ASIAKASSUHTEIDEN LUOMINEN

  • Puhelinviestinnän tärkeimmät asiat – äänensävy, selkeys, sanavalinnat, kuuntelutaito ja ymmärtäminen
  • Tehokkaan ja selkeän sähköpostin kirjoittaminen – lauseet, fraasit ja sanavalinnat
  • Asiakkaan tapaaminen – miten voit parhaiten huolehtia asiakkaasta ja tämän tarpeista kasvokkain?
  • Viestinnän signaalit – kuuntelemisen ja rivien välistä lukemisen taito
  • Asiakkaan ajan arvostaminen

TASO 2 - HANKALAT ASIAKKAAT – NEGATIIVINEN POSITIIVISEKSI

  • Mitä asiakas haluaa?
  • Kuunteleminen ongelmallisissa keskusteluissa
  • Vaikeiden asiakkaiden kanssa toimiminen ja hankalat ongelmatilanteet
  • Pidä hermot kurissa!
  • Omia esimerkkitapauksia – ”Haastavat asiakkaat”
  • Roolien esittämistä & räätälöityjä harjoitteita
  • Valituksen kääntäminen palvelutilanteeksi
  • Seuranta – paras seurantatapa, jatkuva yhteydenpito asiakkaaseen puhelimitse, sähköpostitse ja kasvokkain tapaamisissa

TASO 3 - MYYNTI ASIAKASPALVELUN NÄKÖKULMASTA

  • Asiakkaan perusodotusten täyttäminen ja ylittäminen
  • Markkinan ja tuote-/palveluosaamisen tärkeys
  • Asiakkaan tulevien tarpeiden ennakoiminen – aloitteellisuus!
  • Muiden tarpeiden tunnistaminen ja tiedusteleminen, lisätuotteiden myynti
  • Asiakastiedot. Pidä tiedot ajan tasalla ja näytä asiakkaalle, että välität
  • Tyytyväiselle asiakkaalle ”myyminen”
  • Valituksen kääntäminen myyntitilaisuudeksi
  • Yhteenveto ja konkreettisen toimintasuunnitelman laatiminen asiakaspalveluhenkilökunnalle

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Academy GMS – Myyvä asiakaspalvelu? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

GMS International

GMS Group / GMS International

Räätälöidyt koulutusratkaisut juuri sinun yrityksesi tarpeisiin!

Me GMS Internationalilla luomme ja toimitamme yksilöllisiä koulutusratkaisuja juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Koulutusratkaisujen räätälöinnissä otamme huomioon yrityksenne strategian, tavoitteet ja tarpeet. Yhdessä sinun ja taitavan koulutushenkilökuntamme kanssa  suunniteltu ratkaisu on tae selkeille ja kestäville tuloksille! Tarjoamme räätälöitävää koulutusta seuraavilla koulutusalueilla:...


Lue lisää kouluttajasta GMS International ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

GMS International

PL 4630
00002 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.gmsgroup.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,9)
Perustuu 18 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Academy GMS – Myyvä asiakaspalvelu täytä seuraavat tiedot: