Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen

Gustav Käser Training
Yhteenveto
Kysy lisätietoa
1 830 EUR + alv 24 %
Kysy seuraavaa toteutusta
   
Helsinki
Avoin koulutus

Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen

 Asiakaspalveluvalmennus / Gustav Käser Training

Valmennus sisäisen ja ulkoisen asiakaspalvelun tueksi

Asiakaspalveluvalmennuksen tavoitteena on aktivoida osanottajien henkilökohtaista tehokkuutta ja kommunikointia asiakaspalvelutyössä sekä parantaa heidän tietoista vaikuttamistaan toisiin ihmisiin.

Valmennuksen tavoitteena on myös auttaa osanottajia saavuttamaan hyviä tuloksia vahvistamalla yhteydenpitoa asiakkaan ja yrityksen välillä. Lisäksi valmennus auttaa rakentamaan pitkäaikaisia yhteistyösuhteita ja tukee osanottajia aloitekykyiseen ja luovaan työhön.

Valmennuksen sisältö

  • Asenteen merkitys
  • Kimmokkeet tavoite- ja menestyshakuiseen toimintaan
  • Varma esiintyminen
  • Neuvottelutaidot ja vakuuttaminen
  • Asiakaslähtöinen palvelu / suhtautuminen asiakkaaseen
  • Positiivisen yrityskuvan luominen tilanteen mukaan
  • Reklamaatioiden ja valitusten käsittely
  • Asiakaspalvelu puhelimessa
  • Henkilökohtaisen asiakassuhteen luominen ja kehittäminen
  • Asiakaspalvelu osana aktiivista myynnin tukea

Valmennusmenetelmät

  • Käytännönläheinen intensiivivalmennus
  • Harjoituksia ja roolipelejä aihevalinnan mukaan
  • Ajankohtaisten tilanteiden analysointi ja niihin valmentaminen
  • Teoriasta käytäntöön tavoitteita asettamalla ja kokemuksista kertomalla
  • Henkilökohtainen toimintasuunnitelma ja sen toteutus
  • Parhaiden käytäntöjen kehittäminen

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Työntekijät, joiden tehtävänä on aktiivinen vakioasiakashankinta sekä sopimusten klousaaminen niin yrityksen sisällä kuin ulkopuolellakin.

Kustannukset

Kysy hintaa!

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Gustav Käser Training

Gustav Käser Training



Velvoitteena laatu

Diplomi-insinööri Gustav Käser perusti valmennusyrityksen Zürichissa Sveitsissä vuonna 1963. Tänään organisaatioon kuuluu noin 170 kiinteästi palkattua työntekijää 35 maassa, ja valmennuksia toteutetaan 25 kielellä. Ensisijaisen tärkeää Gustav Käser Trainingille on valmennusohjaajiensa inhimillinen ja ammatillinen soveliaisuus työhön. Kaikilla on laaja-alaista kokemusta...


Lue lisää kouluttajasta Gustav Käser Training ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Gustav Käser Training

Särkiniementie 3
00210 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.gustavkaeser.com

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,6)
Perustuu 24 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu: tilaisuuksiin tarttuminen täytä seuraavat tiedot: