Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti

Gustav Käser Training
Yhteenveto
3 valmennuspäivää
Kysy seuraavaa toteutusta
   
Helsinki
Avoin koulutus

Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti

Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti, Gustav Käser Training

Opi vakuuttavaksi puhelinmyynnin ammattilaiseksi

Valmennuksen tavoitteena on kehittää osallistujien taitoja positiivisen mielikuvan luomisessa puhelimitse. Valmennuksessa tuetaan osallistujia ”oikeanlaisen” mielikuvan luomiseen puhelimessa. Lisäksi kannustetaan osallistujia huolehtimaan henkilökohtaisesti soittajan asiassa. Valmennuksessa myös kehitetään osallistujien taitoja kumppanuuden luomisessa ja vahvistamisessa, joka johtaa konkreettisiin tuloksiin.

Valmennus sisältää kolme erillistä valmennuspäivää 3–4 viikon välein.

Valmennuksen sisältö

”Oikea” asenne puhelintyöskentelyssä

  • asiantuntija, asiakaspalvelun ammattilainen vai jopa myyjä?
  • miten hyödynnän ensivaikutelmaa luokseni perustan luottamukselle?
  • mikä on korkein tavoitteeni?

Kommunikointitaitojen kehittäminen

  • luonko positiivisen ilmapiirin äänelläni?
  • ilmaisenko asiat ei vain oikein, vaan myös ymmärrettävästi
  • tietoisen vaikuttamisen lisääminen, sanan voima ja vaikenemisen voima
  • keskinäisen luottamuksen luominen puhelimessa

Puhelintyöskentelyn vahvistaminen organisaatiossa

  • neuvottelutekniikka
  • käyttäytyminen kriittisissä tilanteissa
  • vastaanotettujen ja soitettujen puheluiden harjoittelu

Aktiivinen asiakashankinta ja -hoito

  • rohkeutta saada aikaan konkreettisia tuloksia
  • asiakastapaamisen “myyminen”
  • lisämyynti
  • hintaneuvottelut
  • valitukset ja reklamaatiot

Koulutuksen menetelmät

  • Käytännönläheinen intensiivivalmennus
  • Harjoittelut ja roolipelit, jotka kattavat yllämainitun sisällön
  • Yksilö-, pari- ja ryhmätehtävät
  • Konkreettinen ja motivoiva henkilökohtainen palaute (vahvuudet ja heikkoudet)
  • Osanottajien henkilökohtaiset toimintasuunnitelmat ja tavoitteet
  • Käytännöntilanteiden analysointi ja coaching koskien näitä tilanteita
  • Parhaiden menettelytapojen kehittäminen

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Valmennus on suunnattu puhelinmyynnin parissa työskenteleville.

Valmennusryhmän maksimikoko on 10 henkilöä.

Kustannukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Gustav Käser Training

Gustav Käser Training



Velvoitteena laatu

Diplomi-insinööri Gustav Käser perusti valmennusyrityksen Zürichissa Sveitsissä vuonna 1963. Tänään organisaatioon kuuluu noin 170 kiinteästi palkattua työntekijää 35 maassa, ja valmennuksia toteutetaan 25 kielellä. Ensisijaisen tärkeää Gustav Käser Trainingille on valmennusohjaajiensa inhimillinen ja ammatillinen soveliaisuus työhön. Kaikilla on laaja-alaista kokemusta...


Lue lisää kouluttajasta Gustav Käser Training ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Gustav Käser Training

Särkiniementie 3
00210 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.gustavkaeser.com

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,6)
Perustuu 24 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Vaikuttava ja vakuuttava puhelinmyynti täytä seuraavat tiedot: