4,3 (3 Arvioinnit)

Hämeen ammattikorkeakoulu

paikassa Hämeenlinna (+ 11 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

HAMK – Hämeen ammattikorkeakoulu

Hämeen ammattikorkeakoulu

Hämeen ammattikorkeakoulu (HAMK) on oppimis- ja tutkimusyhteisö tekijöille, jotka haluavat muuttaa maailmaa. Meitä on noin 9 000 biotalouden, hyvinvoinnin, koulutuksen, liiketoiminnan, muotoilun ja teknologian tulevaisuuden tekijää. Toimimme seitsemällä kampuksella, verkossa ja kansainvälisesti. Meitä yhdistää into tarttua toimeen ja rakentaa yhteistä tulevaisuutta oikeilla teoilla.

Jatkuva oppiminen

Suuret matkat tehdään pienin askelin. Opiskelu ja itsensä kehittäminen ovat keinoja tehdä muutosta ja parempaa tulevaisuutta. Tutustu koulutuksiimme, ja löydä omaan elämäntilanteeseesi parhaiten sopiva tapa opiskella. Jos aikasi on kortilla, löydät meiltä lyhyitä, itsenäisesti opiskeltavia verkkokoulutuksia. Jos aikaa opiskeluun on enemmän, kannattaa tutustua esimerkiksi osaajakoulutuksiin ja erikoistumiskoulutuksiin. Jatkuvan oppimisen tarjonta on suunniteltu siten, että opiskelu onnistuu työn ohessa.

Tervetuloa HAMKiin, muutos on käsissäsi!

Haluatko lisätietoja?

Ota yhteyttä alla olevan lomakkeen kautta, niin kerromme sinulle lisää.

Näytä kaikki koulutukset

Videoesittely

Koulutukset

Henkilökohtainen kehitys Kesto Hinta Paikka Alkaa
Avoin AMK Hämeenlinna
Sosiaali- ja terveysala
Akuuttihoitotyön erikoistumiskoulutus 1 lukukausi 1 500 EUR Hämeenlinna
RAI-kouluttajakoulutus 485 EUR Verkossa 13.9.2024
Hoitotyö
Haavahoidon asiantuntija, erikoistumiskoulutus 30 op 1 lukukausi 1 500 EUR Hämeenlinna
Takaisin hoitotyöhön 20 op Hämeenlinna
Lastensuojelu / Perhetyö
Lastensuojelutyön erikoistumiskoulutus 9 kuukautta 1 500 EUR Verkossa 12.9.2024
Ympäristö / Luonto
Maatalouden perusteiden osaajakoulutus 1 vuosi 450 EUR Hämeenlinna 3.10.2024
Eläintenhoito / Eläimet
Eläinkuljettajakoulutus; Kaupallisten eläinkuljetusten kuljettajien ja hoitajien koulutus ja koe 1 päivä 150 EUR Hämeenlinna

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää? Täytä yhteystietosi, niin Hämeen ammattikorkeakoulu ottaa sinuun yhteyttä. Muistathan kurkata myös roskapostikansion – joskus vastausviestit saattavat livahtaa sinne.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Visamäentie 35
13101 Hämeenlinna

Puhelin 050 5642 028
www.hamk.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,3

Perustuu 3 arviointiin
Kirjoita arviointi
Minna Altén
14 tammi 2020
Asunto Osakeyhtiön taloushallinto 2019-2020

Verkkokoulutus oli erittäin kattava ja sisälsi runsaasti tehtäviä. Erinomainen kurssi. Suosittelen kaikille joilla on jo kirjanpidon perusteet hallinnassa.

Hannele Lehtimäki
23 tammi 2015

osallistuin koska tarvitsin lisäoppia ko asiasta. Olen kirjanpitäjä ja tuli asunto-osakeyhtiön kirjanpito ajankohtaiseksi.

Anna-Leena Härmä
20 tammi 2015